Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
little_king schreef:Een stukje verder lees ik de reactie van de beveiliger die er bij was.
En ik kan me wel vinden in zijn bericht.
Shadow0 schreef:Met (in de reacties) hoogtepunten als "Ik werk ook bij de hema spuimarkt als beveiliger en dit is gewoon terecht!
Alsof je niet lekker ergens anders kan gaan zitten spuiten? Ze valt zo alleen maar
ons en het personeel lastig! De boel onderzeiken? is ze gek? dat allochtonen
niet normaal zijn weten we al langer maar zij is niet degene die het dan op
moet ruimen! Echt weer zo een buitenlander streek."
Misschien toch een pietseltje niet zo heel erg beschaafd(Je weet natuurlijk nooit of dat ook echt iemand van de Hema beveiliging is - is dat echter wel zo, dan eh... getsie.)
Citaat:Hoe herkent u een hyper?
Als er te veel suiker (glucose) in het bloed zit, dus ongeveer boven de 10 mmol/l, dan hebt u hyperglykemie (een hyper). U merkt dat aan:
veel plassen
veel dorst hebben en houden
vermoeidheid
mogelijk plotselinge humeurigheid, snel boos worden
alles voelt vervelend
misselijk zijn of overgeven
Pearlx schreef:little_king schreef:Een stukje verder lees ik de reactie van de beveiliger die er bij was.
En ik kan me wel vinden in zijn bericht.
Waar zie jij die reactie dan little_king? Ik zie alleen een beveiliger (die ook diabetes heeft) die zich in de situatie plaatst, maar niet de beveiliger die er daadwerkelijk bij was.
Tiffany schreef:Dat is dus niet diegene zelf, maar iemand die in haar naam plaatst
Shadow0 schreef:Tiffany schreef:Dat is dus niet diegene zelf, maar iemand die in haar naam plaatst
Dat kan ik op die pagina zo niet terugvinden?
N0a schreef:Ik snap de beveiligers ook wel. Je zult maar hebben dat het wel een junk is, die dan vervolgens de spuit in het hokje laat liggen en er een klein kind met dat ding gaat zitten spelen of er iemand per ongeluk in stapt.
Shadow0 schreef:N0a schreef:Ik snap de beveiligers ook wel. Je zult maar hebben dat het wel een junk is, die dan vervolgens de spuit in het hokje laat liggen en er een klein kind met dat ding gaat zitten spelen of er iemand per ongeluk in stapt.
Er is een middenweg tussen als cowboys zo'n hokje binnenstormen en helemaal niks doen