Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Nee, deze oliebol wordt echt gebruikt door junks. Iemand die niet bottom rock is, gaat geen krokodil gebruiken.
Annuuuhh schreef:Dit is toch de drug waar je ledematen vanaf kunnen vallen?
Ik heb er over gehoord, komt in onze buurlanden wel voor, wie dat uitgevonden heeft..is niet helemaal..100% volgens mij.
lieveli schreef:Maar over het algemeen neem je heroïne als je echt niets meer te verliezen hebt. Ik ken ook wel mensen die een beetje hebben geëxperimenteerd met heroïne roken, maar dat spuiten, dat doe je eigenlijk niet en al helemaal niet als je gewoon een leven hebt.
switt schreef:Ik wist niet wat "krokodil drugs" waren maar een zoektocht bij google afbeeldingen deed me echt kotsen...wat vreselijk!!!
Rowdine schreef:Ts, er zijn zeker recentelijk ook een aantal gevallen geweest waarbij een simpel xtc pilletje de dood tot gevolg had. Hoewel ik echt 100% tegen drugs ben, vind ik het wel bijzonder goed dat men een pil kan laten testen. En echt maak er dan ook gebruik van.
En wbt die krokodil drug, ik snap niet dat je niet gewoon zelfmoord pleegt. Als je aan deze drug begint kom je er schijnbaar niet meer vanaf, en je lijdt nog een hoop pijn ook. Het klinkt wellicht een beetje cru, maar de pijn lijkt me de kortdurende euforie niet waard.
Overigens snap ik uberhaupt niet waarom mensen naar middelen grijpen om zich euforisch te voelen.
Rowdine schreef:Overigens snap ik uberhaupt niet waarom mensen naar middelen grijpen om zich euforisch te voelen.
__Astrid schreef:switt schreef:Ik wist niet wat "krokodil drugs" waren maar een zoektocht bij google afbeeldingen deed me echt kotsen...wat vreselijk!!!
Hier ook...
Man, waarom zou je ook met zoiets beginnen?
Doet dat niet verschrikkelijk veel pijn?
Snap dat wel van die cirkel maar toch....
Ik zou dan eerder proberen aan morfine te raken ofzo...
Door meer te nemen wordt de pijn alleen erger?
_San87_ schreef:Hoe bedoel je, stop ik er weer mee? Van krokodil kan je niet afkicken. Niet als je het meer dan eens gebruikt hebt.
Tigra_ schreef:Ik had er nog nooit van gehoord. Zit dan ook helemaal niet in dat drugs gebeuren. Maar dit is wel erg extreem. Vreselijk, dan moet je toch onmenselijk veel pijn lijden. Klinkt misschien hard maar ik snap niet waarom die mensen verslaafd blijven. Ze zitten natuurlijk erg diep maar als je dan zo moet afzien dan kan het beter afgelopen zijn. Of zou de drugs je zo een geweldig gevoel geven dat al de rest wat er in en met je lijf gebeurt van je afvalt. Ik zou er allang een einde aangemaakt hebben volgens mij.
Dani schreef:_San87_ schreef:Hoe bedoel je, stop ik er weer mee? Van krokodil kan je niet afkicken. Niet als je het meer dan eens gebruikt hebt.
Het kán wel. De meesten krijgen het niet voor elkaar, en voor de meesten heeft dat ook geen enkele zin omdat ze toch al letterlijk in de goot leefden. Maar er zijn wel verhalen van mensen die er succesvol mee zijn gestopt.
Als je echt verslaafd bent kan je volgens mij aan niets anders meer denken. Je moet en je zal high worden en de rest is niet belangrijk. En dan zit je in dat wereldje en biedt iemand je één keer deze drug aan en ach, je hebt toch niks te verliezen dus waarom niet? En vervolgens ben je verslaafd en kan je niet meer stoppen, en hoe erger je er fysiek aan toe bent, hoe sterker dat gevoel wordt, want waarom zou je stoppen als je toch al dood rot? Dit spul gebruiken gaat ook niet meer om 'begrijpen', er zit geen logische gedachte achter. Voor niemand. Het is een gevolg van de meest afschuwelijke en trieste omstandigheden waarin je als mens terecht kan komen.