Als hier iemand 2 weken ziek is dan is er halverwege de tweede week al gebeld hoe het gaat.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:LukieBradley schreef:Dit is niet de eerste keer hoor. Het gebeurd wel vaker dat iemand een aantal maanden tot aantal jaar in huis dood ligt. Dit is helaas wel tien jaar dan..Is dit serieus?
Kan toch haast niet joh....
Was toch ook een man die paar maanden in huis dood lag en deels door zijn honden is opgegeten?
Tessa_93 schreef:moonshine88 schreef:Vreemd verhaal maar van de week was hetzelfde verhaal uit Engeland dat een vrouw 4 jaar naast haar dode man had geslapen... Met foto´s !!! he bah
Deze zeker ? http://www.blikopnieuws.nl/bericht/2070 ... r-dode-man
Doanique schreef:Je zal er zelf tien jaar dood liggen... Wat sneu.
geerke schreef:Doanique schreef:Je zal er zelf tien jaar dood liggen... Wat sneu.
ik denk dat je daar niet veel van merkt....misschien koos die vrouw er wel voor om geen contact te willen?
Ik zou persoonlijk ook niet de deur platlopen bij mijn buren(daarom zit ik ook op een berg zonder buren)
Wat ik wel vreemd vind dat bijvoorbeeld het electriciteits/gasbedrijf het nooit is opgevallen dat het verbruik wel erg laag was.
En dat de bank het saldo niet zag groeien,en er weinig afging...behalve de automatische betalingen.
moonshine88 schreef:Vreemd verhaal maar van de week was hetzelfde verhaal uit Engeland dat een vrouw 4 jaar naast haar dode man had geslapen... Met foto´s !!! he bah
hannahaapje schreef:Ik vind het zo ontzettend sneu. Wat moet die arme vrouw eenzaam zijn geweest. Heel verdrietig dit.
geerke schreef:VivaLaVida schreef:
Bij die link hierboven zie je eerst geen foto's. Pas als je daar weer op een link klikt
Tis idd net een mummy. Bah hoe kan je daar nou een jaar naast slapen
misschien zag hij er wel slechter uit toen hij nog leefde?
geerke schreef:Doanique schreef:Je zal er zelf tien jaar dood liggen... Wat sneu.
ik denk dat je daar niet veel van merkt....misschien koos die vrouw er wel voor om geen contact te willen?
Ik zou persoonlijk ook niet de deur platlopen bij mijn buren(daarom zit ik ook op een berg zonder buren)
Wat ik wel vreemd vind dat bijvoorbeeld het electriciteits/gasbedrijf het nooit is opgevallen dat het verbruik wel erg laag was.
En dat de bank het saldo niet zag groeien,en er weinig afging...behalve de automatische betalingen.
In de OP stond ook dat het kabinet hier schuldig aan was.Daar ben ik het niet mee eens.
De buren hadden het in de gaten kunnen houden,ook al was de vrouw misschien(wie zal het zeggen?) niet gesteld op visite,een beetje sociale controle kan geen kwaad.
Ik ben zelf een aantal jaren geleden ook 2x daags naar mijn oude franse boerinnetje gelopen die beneden in een boerderij woonde.Zij stelde het heel erg op prijs.Ik heb haar ook 2x opgeraapt,gevallen en ze kon niet meer overeind komen.
Ze is op 86 jarige leeftijd overleden.Ik mis haar nog steeds