Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Poiuytrewq schreef:Wtf staat daar![]()
BobbieLover schreef:Ik heb *** het meisje waar voor de pagina is gemaakt even een bericht gestuurd,
en een vriendenverzoek gestuurt wat ze inmiddels heeft geaccepteerd dit heb ik gezegd:
Hee meid
ik wou even zeggen dat
ik vind echt knap dat je door gaat met je wat je doet ondanks dat er een haat site over je is gemaakt... nemen je ouders stappen ? want zoiets maakt je toch van binnen kapot?
en het melden van de pagina helpt niet,
Cookies schreef:Zou een baas die googled verhalen die in zulke taal zijn geschreven geloven? Feit blijft natuurlijk dat het een ontzettende loser is die dit heeft geschreven.
xx_Horsiex schreef:Amaris schreef:wat te denken van de 'Stop giro 555, eigen volk eerst' of iets dergelijks wat er nu rond gaat.
![]()
![]()
wildersvolk
Erg fijn dit weer. Je hebt blijkbaar geen weet van de armoede en crisis die heerst in Nederland. Jij weet blijkbaar niet dat er op uitkeringen dramatisch wordt gekort zodat mensen elke euro 3x om moeten draaien maar we wel overal geld heen kunnen sturen. Bah. Ik vind echt heel erg voor de mensen daar, maar er is genoeg leed in Nederland wat ook aangepakt moet worden!
m1992 schreef:Amaris schreef:
Nee want ik leef onder een steen nou goed?
Dat iemand het niet eens is met het feit dat de regering geld naar zo'n gebied stuurt, prima. Dan heb je naar mijn bescheiden mening niet heel veel verstand van budgetteren (want dat geld zou NOOIT in uitkeringspotjes terecht zijn gekomen, maar is ALTIJD gereserveerd voor dit soort noodgevallen) maar goed, dat kan. Ik zou zeggen: ga dan de politiek in als iedereen alles zo verkeerd doet en je het zelf zoveel beter kunt.
Maar dat je giro 555 wilt boycotten, een gironummer waarin elke Nederlander totaal vrij is om zelf te bepalen of ze willen storten of niet, dat is belachelijk.
Ik denk dat je er nog van versteld zou staan hoeveel mensen die heel weinig hebben, tóch een bescheiden bijdrage aan 555 hebben gedaan.
En dan nog: het leed in NL is met geen mogelijkheid te vergelijken met mensen die tussen de lijken naar familieleden, eten en drinken moeten zoeken. 'in NL elk dubbeltje omdraaien' in de filippijnen hebben de mensen nog geen broekzak meer om een dubbeltje in te bewaren.
En nu ga je op mn foeilijst dus doe geen moeite te reageren want dat lees ik toch niet.
![]()
![]()
Je wilt mensen dus gewoon de keuze ontnemen om wel of niet te helpen. Heel nobel hoor.
--------------------------------------
lieveli schreef:Meisjes nemen veel gemener wraak, minder openbaar en meer geniepiger.