Ja, dat mensen willen doneren moeten ze helemaal zelf weten, ieder mag weten waar hij zn centjes aan uitgeeft toch?
Maar het verbaasd me dat mensen beweren dat de crisis in Nederland zo erg niet is, Nederland valt niet te vergelijken met 3de wereldlanden.
Tuurlijk hebben de meeste hier een dak boven hun hoofd en een boterham te eten en schoon drinkwater...maar dat is normaal hier in Nederland. Kan je moeilijk vergelijken met een 3e wereldland
Maar nu hebben we in Nederland ook hele erge crisis, maarja veel mensen zien dat niet, je zal je verbazen hoeveel mensen er naar de voedselbank moeten gaan. Ik ga zelf niet, maar was een keer met een buurvrouw meegegaan, nou ik zag de halve flat daar rondlopen, mensen waar ik het totaal niet van had verwacht. Mensen zitten in de schuldhulpverlening, kunnen geen cadeautjes kopen, geen kleren/schoenen voor de kinderen, gaan nergens heen en eten nooit lekker uitgebreid.
Mensen raken hun banen kwijt, moeten hun hele levensstijl omgooien kunnen geen werk vinden.
Uitkeringen worden gekort, sommige mensen leven maar van € 700 per maand, en daar moeten ze alles van betalen, en eten op de tafel zien te krijgen voor hun kinderen...Nou Geen crisis?
Ik zie het wel anders....