Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikass schreef:klopt je hebt gelijk. Ik weet ook niet waarom ik dat schreef eigenlijk. Zoetermeer gaat ook sluiten en zo zijn er vast nog meer.Waar komt toch die wijsheid vandaan dat de gevangenissen steeds voller raken? Dat is namelijk niet waar. Er staan er steeds meer leeg en er gaan er een behoorlijk aantal sluiten (waaronder de bijlmerbajes).
Magrathea schreef:Pfft, niet veel mensen hebben ooit een gevangenis van binnen gezien volgens mij. Ja natuurlijk mag je je eigen spullen meenemen, of spullen die vrienden of familie voor je meebrengen, maar het is echt niet zo dat je van de staat een playstation en LCD-tv krijgt hoor. Beetje raar om dat te denken. Vind het zelf niet meer dan logisch dat je je eigen spullen mee mag nemen.
Verder weet ik niet wat jij zoal de hele dag uitvoert, maar ga maar eens een hele dag op je slaapkamer zitten, met alleen een pauze om naar het toilet te gaan en eventjes op je balkon te luchten. Wel met voldoende eten e.d., maar zonder telefoon, zonder computer, internet... Ben benieuwd wat je daar precies hotel-achtig aan zou vinden.
Geryon schreef:Magrathea schreef:Pfft, niet veel mensen hebben ooit een gevangenis van binnen gezien volgens mij. Ja natuurlijk mag je je eigen spullen meenemen, of spullen die vrienden of familie voor je meebrengen, maar het is echt niet zo dat je van de staat een playstation en LCD-tv krijgt hoor. Beetje raar om dat te denken. Vind het zelf niet meer dan logisch dat je je eigen spullen mee mag nemen.
Verder weet ik niet wat jij zoal de hele dag uitvoert, maar ga maar eens een hele dag op je slaapkamer zitten, met alleen een pauze om naar het toilet te gaan en eventjes op je balkon te luchten. Wel met voldoende eten e.d., maar zonder telefoon, zonder computer, internet... Ben benieuwd wat je daar precies hotel-achtig aan zou vinden.
Je mag niet gewoon je eigen spullen meenemen. De gevangenis moet het goedkeuren en daar zijn iig sommige niet zo makkelijk in. Waar dat op slaat geen idee..