Kom dan ook maar op met het protest tegen bruin brood en blanke lak.
Moonlight17
Geplaatst: 22-10-13 20:52
Alsjeblieft zeg VN, maak je niet zo druk,gaat al jaren goed zo waarom zouden we het nu veranderen. Vroeger als kind zwarte piet nooit als slaaf gezien, maar als een heel lieve en behulpzame vriend(en) van de oude sinterklaas. 2x kadootjes vindt ik ook een beetje belachelijk en in die uitspraak kan ik me enigszins vinden. Maar om daarom nu Sinterklaas maar af te schaffen zie ik dus niet zitten.
purple
Geplaatst: 22-10-13 20:52
Dan is mijn familie ook discriminerend... Wit
Liamssfork
Geplaatst: 22-10-13 20:54
This must be a joke. Dit gaat wel erg ver. Volgensmij is deze mevrouw op haar hoofd gevallen als baby-zijnde Vind de hele discussie op zich al overbodig. Er wordt veel te veel aandacht geschonken aan dit bizarre protest over de zwarte piet.
Ik vind het zeer discriminerend dat al die heiligen (sint en kerstman) allemaal a) oud zijn b) man zijn
Waarom geen leuke jonge vrouw, lekker vooruitstrevend!
*pakt met oudejaar wel een zwarte taxi *
Cookies
Geplaatst: 22-10-13 20:57
Ach we hebben allemaal weer wat te lachen.
ClaudiaDer
Geplaatst: 22-10-13 20:59
Ik ben even in een hoekje aan het huilen hoor, tot zo!
Wat een dom gedoe allemaal
friendly
Heb alleen naar de titel gekeken hoor en dacht: dit is een grapje. Toch?! Mijn god, wat gaan ze hierna verzinnen? Vind dat hele gemierenne*k om sinterklaas al onzin en nu witte kerst? Ga wat beters met je tijd doen VN. Echt..
AustriaTrick
Dat suikerfeest mag dan ook wel even afgeschaft worden. Zeer discriminerend voor suiker patienten.
Tja, en vader- en moederdag ook maar meteen omdat er mensen zijn die geen kinderen kunnen krijgen..
Diane_
Geplaatst: 22-10-13 21:02
Ik dacht ook écht dat dit een grap was toen ik de topictitel zag. Laat ze alsjeblieft bezig gaan met zaken die er WEL toe doen! Word hier een beetje moedeloos van hoor.
xSlvna
Geplaatst: 22-10-13 21:02
Animal schreef:
Tja, en vader- en moederdag ook maar meteen omdat er mensen zijn die geen kinderen kunnen krijgen..
Wat houden we eigenlijk over als we alle discriminerende dingen hebben afgeschaft? Gaat nog een saaie boel worden zo denk ik..
8nnemiek
Geplaatst: 22-10-13 21:05
Toen dat mens over zwarte piet aan t zeuren was had ik nog zoiets van, ze zullen toch niet ons sinterklaasfeest gaan afschaffen he.. maar dit was een mooie zet om de witte kerst ook te willen afschaffen..! Dag geloofwaardigheid van de VN In Amerika hebben ze toch ook een 'white christmas'.. kunnen ze alle liedjes gaan bliepen waar 'white christmas' in voorkomt
Misschien handig als de VN zich even in de kinderen verplaatst. Want Sinterklaas is immers een feest voor kinderen, niet voor volwassenen. Wie zijn de volwassenen dan om daarover te oordelen? Denken ze nou serieus dat kinderen zwarte mensen gaan zien als het ''domme hulpje van Sinterklaas''? Alsjeblieft zeg..
Cookies
Geplaatst: 22-10-13 21:20
antje_vip schreef:
Vergeten jullie "getint glas" niet
Ga jij maar gauw je mond spoelen, getint glas kan echt niet meer.
Nujij.nl, dat is toch die site waar elke idioot een nieuwsbericht op kan zetten en valse bron verzinnen of verwar ik hem nu met iets anders? Dat verklaart dan natuurlijk ook het hele nieuwsbericht
Anoniem
Geplaatst: 22-10-13 21:45
AustriaTrick schreef:
Dat suikerfeest mag dan ook wel even afgeschaft worden. Zeer discriminerend voor suiker patienten.
en zie hier
wat betreft die witte Kerst, dat gaat in ons mooie Tirol een klein probleempje worden, al jaren een witte kerst daar
Witte bollen, blanke vla, moorkop... Man man man, wat een gezeik Ik heb spontaan zin om vanaf 2015 expres verkleed als piet over straat te gaan.
Christiene
Geplaatst: 22-10-13 21:54
Gaan ze Haloween dan ook verbieden... is racistisch voor dikke mensen want dan moeten ze toe kijken hoe kinderen allemaal snoep krijgen of dat ze moeten verkleden als lelijk monsterof weet ik veel wat je kan verzinnen
of word thanks giving afgeschaft omdat de kalkoen dreigt uit te sterven
Christiene
Geplaatst: 22-10-13 21:55
Kwanyin schreef:
Nujij.nl, dat is toch die site waar elke idioot een nieuwsbericht op kan zetten en valse bron verzinnen of verwar ik hem nu met iets anders? Dat verklaart dan natuurlijk ook het hele nieuwsbericht
vandaar dat het niet in het nieuws kwam.. maar wat ze wel echt wil is net zo dom.