Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JustMyZtje schreef:Hoe wist die man dat zn hond uit de auto zou springen?
Daarbij, de man stuurde de hond nog weg, maar deze beschermde hem..
En de agent kon toch ook een waarschunwings shot doen? Was die hond ook van geschrokken hoor.
Maar natuurlijk kan je hier maanden en misschien wel jaren over discusseren, maar het toch al gebeurt?
_Alarm_wlkp schreef:Heel facebook staat ook vol met deze discussie.
Nogmaals de hond beet NIET.
Hij wou bij zijn baas zijn, sprong uit de auto. Toen ie bij zijn baas was ging ie gewoon rondsnuffelen!
Hij had geen interesse en vormde geen bedreiging... Dat die agenten ineens hysterisch reageerden is absurd...
Doordat die ene agent naar de hond toe ging met zijn lichaam heeft ie gewoon aangeblaft!
Hij heeft niet gebeten of gehapt... Dat die agent schoot is verschrikkelijk.
Die zou, agent of niet er niet goed vanaf gekomen zijn moest het mijn hond zijn!
Katyatje schreef:Ik ben het ook eens met Mondy.
Het was in de eerste plaats al niet slim van de eigenaar van de hond om daar hele tijd rond te hangen. Het was duidelijk dat de agenten hem in de gaten hadden.
Dat de agent schoot op de hond valt niks aan te doen en in mijn ogen is hij ook helemaal niet in fout. Wat zouden al degenen die hier zo kwaad zijn dan gedaan hebben? De hond had nog niet gebeten, maar wie weet wat er nog gebeurd kon zijn. Die agent heeft zichzelf en zijn collega's beschermd voor iets wat veel erger had kunnen zijn.
Talsha schreef:Katyatje schreef:Ik ben het ook eens met Mondy.
Het was in de eerste plaats al niet slim van de eigenaar van de hond om daar hele tijd rond te hangen. Het was duidelijk dat de agenten hem in de gaten hadden.
Dat de agent schoot op de hond valt niks aan te doen en in mijn ogen is hij ook helemaal niet in fout. Wat zouden al degenen die hier zo kwaad zijn dan gedaan hebben? De hond had nog niet gebeten, maar wie weet wat er nog gebeurd kon zijn. Die agent heeft zichzelf en zijn collega's beschermd voor iets wat veel erger had kunnen zijn.
De riem pakken van de hond en op een meter of 2 (op z'n minst) verderop gaan staan. Eventueel die hond aan de boom gebonden of iets dergelijks. Mensen schieten we ook niet af als ze een agent aanvallen, waarom een hond die nota bene NIET aanvalt wel afschieten?
zap schreef:_Alarm_wlkp schreef:Heel facebook staat ook vol met deze discussie.
Nogmaals de hond beet NIET.
Hij wou bij zijn baas zijn, sprong uit de auto. Toen ie bij zijn baas was ging ie gewoon rondsnuffelen!
Hij had geen interesse en vormde geen bedreiging... Dat die agenten ineens hysterisch reageerden is absurd...
Doordat die ene agent naar de hond toe ging met zijn lichaam heeft ie gewoon aangeblaft!
Hij heeft niet gebeten of gehapt... Dat die agent schoot is verschrikkelijk.
Die zou, agent of niet er niet goed vanaf gekomen zijn moest het mijn hond zijn!
Was jij er bij? Heb jij een ander filmpje gezien? Gewoon aangeblaft? Alleen snuffelen? Tja, als we gaan verdraaien wat er te zien is op het filmpje.....
_Mondy_ schreef:Xslvna ben jij wel helemaal lekker ? Die eerste zin...
Ik zou als ik jullie was het filmpje nog maar eens bekijken. De hond vertoont wel degelijk agressie. En op het moment dat hij naar de agent toe springt al helemaal. Als jij of een kind er had gestaan had je dan ook zo gereageerd ?