Jans schreef:Chubby schreef:Het is echter al wel bewezen dat het vaccineren van kinderen laterale aandoeningen aan de oppervlakte kunnen brengen. Zoals bijvoorbeeld epilepsie. En diverse andere hersenaandoeningen/stoornissen.
Heb jij daar een bron voor? Want alle wetenschappelijke bronnen die ik vind spreken over autistische stoornissen als erfelijk. Epileptie is natuurlijk niet te vergelijken met een "gendefect" wat autisme veroorzaakt.
Het feit dat vaccineren afgeraden wordt wanneer kinderen (nog) niet goed ingesteld staan op anti-epileptische medicatie zegt eigenlijk genoeg toch?
Feit blijft dat zaken als autisme en epileptie vaak niet rechtstreekt herleidbaar zijn tot het moment van vaccineren. Daarmee wordt een directe link ook al snel afgewezen. Dat je symptomen/ uitingen van ASS en ADHD bijvoorbeeld weer homeopatisch kunt ontstoren, is ook wel frappant toch?
Niet alles is wetenschappelijk onderzocht of gepubliceerd. Ik heb persoonlijk ook geen toegang tot zulke bibliotheken. En er de tijd niet voor. Maar ik ken inmiddels wel net te veel verhalen van problemen na vaccinaties uit de eerste hand, om er klakkeloos mee om te gaan.