Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Smee__ schreef:Wat ik ook weer schandalig vind, is dat die kerel nog gelijk heeft ook als ie zegt dat het legaal is om dingo's en servals en dat soort dieren te houden.. Af en toe snap ik echt niks van de wetten in Nederland
Laptopmuis schreef:Smee__ schreef:Wat ik ook weer schandalig vind, is dat die kerel nog gelijk heeft ook als ie zegt dat het legaal is om dingo's en servals en dat soort dieren te houden.. Af en toe snap ik echt niks van de wetten in Nederland
Nee. En daarom wil men een positieflijst starten. Maar daar is half Nederland het weer niet mee eens. Want mensen vinden dat je prima een witbuikegeltje kan houden, een chinchilla of een ander exotisch dier. Maar waar de dieren vandaan komen... wat je hier dus ziet en een groot deel de reis niet eens overleefd. Dat maakt iedereen niets uit.
Daarom ben ik dus voor die positieflijst, als die dieren in die vriezer zijn geen huisdieren. Dat zijn dieren die je in een dierentuin moet zien in een groot verblijf met een zo goed mogelijk nagebootste omgeving.
Als ik wil kan ik al die dieren die hij verkoopt op facebook zoals genet katten, miereneters, gordeldieren, ... allemaal in mijn achtertuin zetten. Want er is geen wet die zegt dat het niet mag.
Bayazo schreef:Wat ik wel vaag vind is dat hij Steve Irwin op zijn facebook bij favoriete TV Shows heeft staan, die man draait zich om in zijn graf !!
Laptopmuis schreef:Nee. En daarom wil men een positieflijst starten. Maar daar is half Nederland het weer niet mee eens. Want mensen vinden dat je prima een witbuikegeltje kan houden, een chinchilla of een ander exotisch dier. Maar waar de dieren vandaan komen... wat je hier dus ziet en een groot deel de reis niet eens overleefd. Dat maakt iedereen niets uit.
Daarom ben ik dus voor die positieflijst, als die dieren in die vriezer zijn geen huisdieren. Dat zijn dieren die je in een dierentuin moet zien in een groot verblijf met een zo goed mogelijk nagebootste omgeving.
Als ik wil kan ik al die dieren die hij verkoopt op facebook zoals genet katten, miereneters, gordeldieren, ... allemaal in mijn achtertuin zetten. Want er is geen wet die zegt dat het niet mag.