Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Borisje schreef:Ik stel voor dat we terug gaan naar alle oude versies van de rassen, zoals de oud duitse herder, die waren véél gezonder dan de dieren die tegenwoordig worden gefokt. Het is echt gestoord dat we dat accepteren.
R00s schreef:En wat doet het jeugdjournaal die laat later die foto's zien die hier verder in het topic ook staan, met die scheve tanden en rare ogen, nou sorry hoor maar die honden zijn niet lelijk die zijn gewoon verminkt (zo geboren denk ik?) dat is toch niet lelijk?
Hhilde schreef:Wel jammer dat elke kans om rashonden in de algemeenheid af te zeiken aangegrepen wordt. Er wordt vergeten dat er ook nog mensen zijn die proberen hun ras proberen te verbeteren of goed te houden.
Hhilde schreef:Wel jammer dat elke kans om rashonden in de algemeenheid af te zeiken aangegrepen wordt. Er wordt vergeten dat er ook nog mensen zijn die proberen hun ras proberen te verbeteren of goed te houden.
Gini schreef:Ja, en dat had ik dus niet verwacht. Kleine honden, honden met rimpels, honden die enkel om het uiterlijk gefokt worden etc etc. Van die wist ik het. Maar van een grote, normale werkhond als de Duitse Herder, nee, dat wist ik idd niet dat die zo verkl**t waren.
Ik omring me niet echt met hondenfokkers, ik kijk naar de keuringen, shows en welke honden daar winnen. Dat kan je vanaf het internet.
Luz_ElenaE schreef:Hhilde schreef:Wel jammer dat elke kans om rashonden in de algemeenheid af te zeiken aangegrepen wordt. Er wordt vergeten dat er ook nog mensen zijn die proberen hun ras proberen te verbeteren of goed te houden.
+1