Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eileen_ schreef:watBen ik blij dat ik nu niet meer op de basisschool zit... Lijkt me ook helemaal niet goed voor zo'n kind om zo lang naar een schermpje te kijken?
Mijn broertje (1 vwo) zit nu ook in een Ipad klas, maar daar heeft hij dus zelf voor gekozen.
Aan de andere kant snap ik het ook wel weer, omdat we steeds meer met computers enz bezig zijn...
F_Orumster schreef:Als je kindren niet met dit soort dingen.laat werken hebben ze straks een achterstand... lijkt me niet handig.
bello2005 schreef:F_Orumster schreef:Als je kindren niet met dit soort dingen.laat werken hebben ze straks een achterstand... lijkt me niet handig.
dus met andere woorden hebben wij allemaal een achterstand,, laat me niet lachen..
en erg goed voor de oogjes van die kleine.. nou geef ze maar allemaal een ipadje in de hand.. belachelijk
F_Orumster schreef:bello2005 schreef:
Als je kindren niet met dit soort dingen.laat werken hebben ze straks een achterstand... lijkt me niet handig.
dus met andere woorden hebben wij allemaal een achterstand,, laat me niet lachen..
en erg goed voor de oogjes van die kleine.. nou geef ze maar allemaal een ipadje in de hand.. belachelijk
Wij zijn toch van een andere generatie. Voor ons was het de computer. Beeld je je in dat je niet overweg kan.met een computer? Veel suvlccesvolle banen zijn dan.ongeschikt.
verootjoo schreef:En jij zit zeker nog niet op het hbo, waar vrijwel alle toetsen allang via de computer gaan... Komt geen pen aan te pas.
bello2005 schreef:F_Orumster schreef:Als je kindren niet met dit soort dingen.laat werken hebben ze straks een achterstand... lijkt me niet handig.
verootjoo schreef:Eileen_ schreef:watBen ik blij dat ik nu niet meer op de basisschool zit... Lijkt me ook helemaal niet goed voor zo'n kind om zo lang naar een schermpje te kijken?
Mijn broertje (1 vwo) zit nu ook in een Ipad klas, maar daar heeft hij dus zelf voor gekozen.
Aan de andere kant snap ik het ook wel weer, omdat we steeds meer met computers enz bezig zijn...
Hoezo is dat niet goed? Ik hoor wel eens dat het slecht voor de ogen zou zijn. Er is echter nog nooit een causaal verband gevonden tussen slechte ogen en TV kijken. TV kijken of computeren heeft geen invloed op de sterkte van je ogen
verootjoo schreef:Als je kindren niet met dit soort dingen.laat werken hebben ze straks een achterstand... lijkt me niet handig.
Computer/tv/ipad is allang van bewezen dat het niet schadelijk is voor de ogen. Er is geen enkel causaal verband te vinden
En ik denk idd dat als je niet al snel begint met digitaliseren, de generatie van de toekomst een achterstand heeft. Net als dat nu veel ouderen een achterstand hebben.
bello2005 schreef:verootjoo schreef:Als je kindren niet met dit soort dingen.laat werken hebben ze straks een achterstand... lijkt me niet handig.
Computer/tv/ipad is allang van bewezen dat het niet schadelijk is voor de ogen. Er is geen enkel causaal verband te vinden
En ik denk idd dat als je niet al snel begint met digitaliseren, de generatie van de toekomst een achterstand heeft. Net als dat nu veel ouderen een achterstand hebben.
waar baseer je dat op ?