Ik ben zo'n iemand geweest, maar dan langs de deuren (gewoon proberen hoe het was en zocht nog werk
)En als je een beetje wat kunt banketstaaf, kan je er echt verschrikklijk veel mee verdienen. Had op 1 dag 30 euro verdient. Dat is dus 5,... euro per uur. Voor een 15-jarige verschrikkelijk veel (3,... is dan normaal).
Ben maar 2x geweest, toen had ik er alweer genoeg van. Ook al verdiende het veel, vond het beetje verkeerde manier. Ik kreeg al 2 euro per kaartenset die ik verkocht (7 euro), laat staan wat m'n 'baas' kreeg en wat er dan nog overbleef voor de organisatie zelf
Dat is toch geen manier van mensen werven? We hebben er zelfs over gedacht om een klacht in te dienen want ze gingen echt te ver (persoonlijk; wij wisten niet hoe vreselijk kanker kon zijn anders waren we wel direct lid geworden etc.)
Mijn ziekte komt maar voor bij 8 kinderen/jong volwassene voor. Mijn oncoloog weet er weinig over. En ze kunnen er weinig onderzoek naar doen. En als er onderzoeken naar gedaan worden, dan is het niet door KWF. Mijn tumor is door veel landen onderzocht. Behalve Nederland.
Ze was er in ieder geval gou mee gekapt.
. Als het je werk is om putjes te scheppen ben je ook putjesschepper, dat moet je niet zo persoonlijk opvatten.