Jis_ schreef:Lianne86 schreef:
hoe kan een kind rust krijgen als die geen echte liefde krijgt ?
Als ik soms bij mensen zie hoe de kinderen van her en der worden gesleept zonder echt aandacht te krijgen (ok, ze vragen negatieve aandacht) etc. Dat ouders meer bezig zijn met huishouden, hun eigen ding en het kind echt aan z'n lot overlaten... Dan denk ik dat sommige beter af zijn aan quality-time
Zeg ook wel dat die mensen het allemaal niet goed op een rijtje hebben en ik zelfs denk dat sommige hun kids als "last" zien.... (Nouja, dat zei ze ook letterlijk) Kind was ziek, moest mee want anders kon zij haar ding niet doen... Kind gaat huilen, wordt ze boos omdat ie huilt.... "van een beetje koorts ga je niet dood hoor"... Het vroor toen
Ideaal weer om buiten te spelen omdat mamma per se wil paardrijden... Als ik daar aan denk (nog steeds haren die recht overeind gaan staan), kind uiteindelijk maar met een fleecedeken om omdat ie het zo koud had, in de kantine gezet... dan liever een internaat
En dan maar hopen dat zo'n kind het op een internaat beter heeft dan bij zijn moeder.
Zoveel uren, dag in dag uit bij mensen die je helemaal niet kent en waarvan je niet zeker bent of ze lief zijn voor jouw kleine schat, moet er niet aan denken.
iemand die zijn of haar kind in het internaat stopt houdt niet van zijn/haar kind. vind ik dan