Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Isegrim schreef:anne3000 schreef:Ze lopen gewoon nog jaren achter in hun doen en laten. Lijken wel oerbewoners.
Euh, sorry, wat...? 'Oerbewoners'?
'Achterlopen'. Juist ja. Want alles wat wij hier in het westen doen is per definitie superieur.
Ik heb liever iemand die zijn leuter in een ezel hangt dan iemand die 10.000 varkens in een schuur douwt zonder daglicht en zonder bewegingsruimte.
anne3000 schreef:Maar daar gaat het nu niet over of wel? En als mensen het fijn vinden om seks te hebben met dieren... Zijn dat in mijn ogen achterlijke mensen. Sorry als je je nu aangesproken voelt.
Blue_Eyes schreef:anne3000 schreef:Maar daar gaat het nu niet over of wel? En als mensen het fijn vinden om seks te hebben met dieren... Zijn dat in mijn ogen achterlijke mensen. Sorry als je je nu aangesproken voelt.
In mijn ogen betekent dat niets meer dan dat je geen idee hebt van de impact van cultuur en groepsgedrag. Zijn wij superieur omdat onze cultuur anders is? Misschien denken zij wel precies hetzelfde over ons.
goldenarrow schreef:Dat is vorig jaar ofzo ook al op Spuiten en Slikken geweest, tja.. Ik vind het niks, maar denk niet dat die ezel er wat van voelt.
Trouwens, vrouwelijke ezels trappen altijd. Ook als er een mannelijke ezel op gaat. Dit windt de mannelijke ezel namelijk enorm op. Daarom vind je bij muildieren ook meestal dat de hengst een ezel is geweest. Hengstpaarden zijn namelijk te erge mietjes om op een trappende ezel te springen
anne3000 schreef:Maar daar gaat het nu niet over of wel? En als mensen het fijn vinden om seks te hebben met dieren... Zijn dat in mijn ogen achterlijke mensen. Sorry als je je nu aangesproken voelt.
anne3000 schreef:Ik type volgens mij nergens het woord superieur.
Citaat:Edit: Er zijn ook culturen/geloven waar het normaal is je kinderen heel jong uit te huwelijken of b.v. besnijden bij vrouwen/meisjes. Mag ik dit ook niet vies er naar vinden omdat het hun cultuur is?
Isegrim schreef:Ik zet mijn paard ook niet 18 uur per dag op stal. En ik vind dat iemand die dat wel doet, geen paard zou mogen hebben. Ik vind dat wreder dan je leuter erin hangen en ik denk dat het paard daar net zo over denkt.
Sammyoo schreef:Daar kan ik me nou echt niks bij voorstellenIs dat vergelijkbaar met honden die tegen je been aan jeweetwellen