Kayleigh__ schreef:Kayleigh, daar gaat het niet om, ik als as moeder zou gewoon de keuze moeten kunnen maken in voeding en niet "verplicht" worden om een b merk te gebruiken omdat buitenlanders alle voeding inslaan.
Ik vind niet dat ik mij qua voeding moet aanpassen in mijn eigen land!
Daar ben ik het sowieso mee eens en ik snap zeker de frustratie van jou en andere moeders.
Ik snap zelf alleen niet zo goed waarom er gekozen word voor -inmiddels slecht te verkrijgen- A merken, terwijl de B merken volop te verkrijgen zijn. Lees hier in het topic dat er maar minimale verschillen inzitten.
Natuurlijk zou iedereen de melk naar keuze gewoon moeten kunnen krijgen, maar dat lukt op dit moment niet. En ik denk zelf dat het nog wel even gaat duren voordat er wél genoeg melk in de winkels ligt voor iedereen. Dus waarom dan 'moeilijk' doen terwijl het 'makkelijk' kan. En dan snap ik dat overstappen niet zo gedaan is, maar als je baby nog geen melkpoeder heeft gehad, zou ik toch zeker eerst een B merk proberen.
Maargoed, ik ben zelf geen moeder, dus misschien dat ik iets te makkelijk oordeel.