Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melody7 schreef:maar het kan toch eigenlijk niet dat die jongetjes nog ergens rondlopen maar niet gezien zijn of ergens aangebeld hebben? iemand zou ze dan toch gezien moeten hebben, tenzij iemand ze in huis heeft en niks laat weten?...
Cayenne schreef:Ik denk dat het belangrijkste is dat ze er achter komen of de jongens tijdens het tanken bij de vader waren, of dat hij toen al alleen was.
Verschrikkelijk dit
IvankBacardi schreef:Misschien was hij zo ziek dat hij daar niet meer helder over na kon denken.melody7 schreef:maar het kan toch eigenlijk niet dat die jongetjes nog ergens rondlopen maar niet gezien zijn of ergens aangebeld hebben? iemand zou ze dan toch gezien moeten hebben, tenzij iemand ze in huis heeft en niks laat weten?...
ja dat zou ook nog kunne maar waarom zou je dat doen als vader wil je toch t beste voor je kinders..
echt verschrikkelijk dit,
KoudbloedKim schreef:Misschien was hij zo ziek dat hij daar niet meer helder over na kon denken.[/quote]IvankBacardi"
[quote="melody7 schreef:maar het kan toch eigenlijk niet dat die jongetjes nog ergens rondlopen maar niet gezien zijn of ergens aangebeld hebben? iemand zou ze dan toch gezien moeten hebben, tenzij iemand ze in huis heeft en niks laat weten?...
ja dat zou ook nog kunne maar waarom zou je dat doen als vader wil je toch t beste voor je kinders..
echt verschrikkelijk dit,
NathalietjeB schreef:ik hoop voor de moeder dat haar zoontjes levend terug gevonden worden...wat moet die moeder radeloos zijn vol onmacht helemaal in paniek niet wetend waar dr kinderen zijn...
voor t zelfde geld heeft hij de kinderen in belgie gedropt ..snap ook niet goed waarom de vader zelfmoord heeft gepleegd...
Cayenne schreef:melody7 schreef:er is toch al een amber alert uit? die heb ik net nog gedeeld op facebook!
Ik zeg toch ook niet dat er geen amber alert is afgeroepen?Ik zeg dat er altijd gedoe mee is. Nu was het ook weer laat.
IvankBacardi"
[quote="melody7 schreef:maar het kan toch eigenlijk niet dat die jongetjes nog ergens rondlopen maar niet gezien zijn of ergens aangebeld hebben? iemand zou ze dan toch gezien moeten hebben, tenzij iemand ze in huis heeft en niks laat weten?...