2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mary1971

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:21

Cayenne@Dat is wat ik net heb gelezen hoor, dus hoezo verspreid ik dingen!!!

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:21

Inderdaad, Amber Alert kwam zojuist nog voorbij op ned 1. Nu ook met een foto van de vader erbij.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:22

Mary1971 schreef:
Cayenne@Dat is wat ik net heb gelezen hoor, dus hoezo verspreid ik dingen!!!

Waar heb je dat dan gelezen, want er klopt helemaal niets van.
Het amber alert is nog steeds van kracht!

Mary1971

shirleyp schreef:
Inderdaad, Amber Alert kwam zojuist nog voorbij op ned 1. Nu ook met een foto van de vader erbij.

In dat geval heb ik verkeerde informatie gelezen, mijn excuus!

Mayling27

Wat verschrikkelijk zoiets.....

Ik begreep dat het bos uitgekampt is, maar geen sporen gevonden zijn.. .Dan heeft het ook geen nut om daar verder te gaan zoeken... Zover ik begreep gaan ze nu alles van die vader uitzoeken, om zo erachter te kunnen komen waar ze het beste kunnen gaan zoeken...

"Tanken in Beek" das ver uit zijn richting... Denk dat ze die kant op moeten gaan zoeken.....

Het blijft vragen oproepen... waarom zou hij de kinderen laten "verdwijnen" en zelfmoord plegen.. Wat voor een nut heeft dat... Maar goed, dat is gaan speculeren en dat heeft nu toch geen zin...

Hoop echt, echt dat ze de kinderen nog ergens vinden, maar om eerlijk te zijn ben ik er bang voor... anders hadden ze toch wel al iets laten weten.. Heel Nederland is op de hoogte.... Maar ik hoop ZO dat ik er naast zit..

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:24

ik hoop voor de moeder dat haar zoontjes levend terug gevonden worden...wat moet die moeder radeloos zijn vol onmacht helemaal in paniek niet wetend waar dr kinderen zijn...
voor t zelfde geld heeft hij de kinderen in belgie gedropt .. -O- snap ook niet goed waarom de vader zelfmoord heeft gepleegd...
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 08-05-13 11:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:25

Ik denk dat het belangrijkste is dat ze er achter komen of de jongens tijdens het tanken bij de vader waren, of dat hij toen al alleen was.

Verschrikkelijk dit :\

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:27

maar het kan toch eigenlijk niet dat die jongetjes nog ergens rondlopen maar niet gezien zijn of ergens aangebeld hebben? iemand zou ze dan toch gezien moeten hebben, tenzij iemand ze in huis heeft en niks laat weten?...

IvankBacardi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:29

melody7 schreef:
maar het kan toch eigenlijk niet dat die jongetjes nog ergens rondlopen maar niet gezien zijn of ergens aangebeld hebben? iemand zou ze dan toch gezien moeten hebben, tenzij iemand ze in huis heeft en niks laat weten?...

ja dat zou ook nog kunne maar waarom zou je dat doen als vader wil je toch t beste voor je kinders..
echt verschrikkelijk dit,

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:31

Ja idd, jammer dat de auto blijkbaar niet op de beelden te zien is geweest. Je hoopt dan maar dat iemand ze heeft zien rijden. Maar ik vraag me af hoe vaak het voorkomt dat een getuige zich meldt en iets heeft gezien wat misschien niet "out of the ordinairy" was op het moment dat iets of iemand je passeert.
@melody7 daar hoop je dan toch op, dat ze ergens zitten. Wat moet je ook anders.

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:32

Cayenne schreef:
Ik denk dat het belangrijkste is dat ze er achter komen of de jongens tijdens het tanken bij de vader waren, of dat hij toen al alleen was.

Verschrikkelijk dit :\

De NOS meldde net dat de jongens maandagavond in Beek voor het laatst gezien waren. Had ik nog niet eerder gehoord, dacht ook dat dat nog onduidelijk was.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:32

Dat hoop ik ook echt ja! ik vind het heel triest, vooral voor die moeder wat moet die wanhopig zijn zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:33

IvankBacardi schreef:
melody7 schreef:

ja dat zou ook nog kunne maar waarom zou je dat doen als vader wil je toch t beste voor je kinders..
Misschien was hij zo ziek dat hij daar niet meer helder over na kon denken.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:35

KoudbloedKim schreef:
IvankBacardi"
[quote="melody7 schreef:

Misschien was hij zo ziek dat hij daar niet meer helder over na kon denken.[/quote]

Ik snap sowieso nooit wat er in iemands hoofd om kan gaan bij een familie drama; je gezin uitmoorden, hoe diep ben je weg voor je zoiets doet, dat moet een omgeving toch aan zien komen? maar dat is dus blijkbaar niet zo... echt verschrikkelijk hoor!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:36

Wat een gezeur met dat Amber Alert trouwens. De afgelopen keren dat het nodig was ging het ook al niet goed. Ik snap niet dat ze daar problemen mee blijven houden. Verzend het liever te vroeg dan te laat.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:37

er is toch al een amber alert uit? die heb ik net nog gedeeld op facebook!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:38

melody7 schreef:

Ik zeg toch ook niet dat er geen amber alert is afgeroepen? ;) Ik zeg dat er altijd gedoe mee is. Nu was het ook weer laat.

enomis123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:39

NathalietjeB schreef:
ik hoop voor de moeder dat haar zoontjes levend terug gevonden worden...wat moet die moeder radeloos zijn vol onmacht helemaal in paniek niet wetend waar dr kinderen zijn...
voor t zelfde geld heeft hij de kinderen in belgie gedropt .. -O- snap ook niet goed waarom de vader zelfmoord heeft gepleegd...

Dit is dus ook wat ik denk... ik heb zo`n raar gevoel, hij zal die moeder wel willen kwellen, en misschien een dwaalspoor opgezet, om haar ellende zo lang mogelijk te laten duren, mensen zijn rare wezens, en het brein is zoiets kwetsbaars... anders waren die kinderen toch al lang gevonden? heb het idee dat ze ver heel ver weg zijn... niet in Nederland.. in een dag kan je ongeveer een 1500km rijden he... en een gek nog wel meer... in Beek getankt en betaald met pinpas, van daar uit ben je snel in Duitsland en in Belgie...

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:39

Cayenne schreef:
melody7 schreef:

Ik zeg toch ook niet dat er geen amber alert is afgeroepen? ;) Ik zeg dat er altijd gedoe mee is. Nu was het ook weer laat.

ohh ik wist niet dat je het zo bedoelde, sorry! ik wist niet wanneer het eruit is gegaan, wanneer was dat dan?

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:42

Ik heb het in iedergeval al via FB gedeelt!
Wat betreft zelfmoord....het is en blijft een psygisch probleem!
Diegene die het écht willen zijn hier al héél lang mee bezig en van de buitenkant zijn het de allerleukste en vrolijkste mensen die je kent!
En als je dan ook nog eens een afscheidsbrief te lezen krijgt dan begrijp je het......
Hellaas is niet álles op te lossen alleen voor hunzelf,wat wij egoistisch vinden.....

Ik hoop dat de kinderen ongedeerd zijn in ieder geval!

lady62

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:44

wat vreselijk is dit.
wat zal de moeder overstuur zijn.
Hoe langer het duurt hoe kleiner de kans dat er een goede afloop is.
Ik hoop echt dat de kinderen spoedig worden gevonden en gezond zijn zeker voor de moeder.
Dit is denk ik wel een van de ergste dingen die je als moeder kan overkomen.

Miepie77

wat verschrikkelijk, wil niet weten en kan niet weten hoe die moeder zich nu voelt, veel sterkte aan familie en vrienden :(:)

enomis123

IvankBacardi"
[quote="melody7 schreef:

echt verschrikkelijk dit,[/quote]Misschien was hij zo ziek dat hij daar niet meer helder over na kon denken.[/quote]

Ik snap sowieso nooit wat er in iemands hoofd om kan gaan bij een familie drama; je gezin uitmoorden, hoe diep ben je weg voor je zoiets doet, dat moet een omgeving toch aan zien komen? maar dat is dus blijkbaar niet zo... echt verschrikkelijk hoor![/quote]

mijn man heeft ook zelf een einde aan zijn leven gemaakt, was psychotisch geworden, dus ik weet wat het met een mens kan doen,
Wij hadden een goede verstandhouding, maar deze mensen waren gescheiden, en hij had de kinderen bij zich, dit kan haast niet anders zijn dan wraak op zijn ex nemen, en de kinderen zijn hier t slachtoffer van... ik hoop dat hij ze ergens levend heeft achter gelaten, bijvoorbeeld in bossen in
Belgie ofzo, en dat hij ze niet heeft vermoord... maar ik vrees het ergste...

mackkwek

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:45

Jammer dat er (nog) geen afscheidsbrief is gevonden. Dat had wellicht ook het een en ander duidelijk gemaakt voor de betrokkenen.