Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deus_ex schreef:Best wel verbaasd over hoeveel mensen dit "normaal" vinden eigenlijk.
femke27 schreef:Je zal maar een jonge en mooie vrouw zijn. Helaas ben je niet alleen jong en mooi, je bent ook nog inteligent. En je hebt geen geld. Ouders e.d kunnen ook niet bijspringen om je studie te betalen. Dus rest er nog 1 optie om met je mooie koppie en strakke jonge lijf te doen: geld verdienen daarmee om te studeren. Deze categorie dames beschouw ik persoonlijk als zeer slim! Waar een ander het gaat proberen met een kassa baantje en dus ook een studieschuld opbouwen buiten deze dames hun schoonheid uit voor veel meer geld. Petje af, ik zou het zelf ook doen. Als ik jonger, mooier en studente was.
Citaat:Je zal maar een jonge en mooie vrouw zijn. Helaas ben je niet alleen jong en mooi, je bent ook nog inteligent. En je hebt geen geld. Ouders e.d kunnen ook niet bijspringen om je studie te betalen. Dus rest er nog 1 optie om met je mooie koppie en strakke jonge lijf te doen: geld verdienen daarmee om te studeren. Deze categorie dames beschouw ik persoonlijk als zeer slim! Waar een ander het gaat proberen met een kassa baantje en dus ook een studieschuld opbouwen buiten deze dames hun schoonheid uit voor veel meer geld. Petje af, ik zou het zelf ook doen. Als ik jonger, mooier en studente was.
xSlvna schreef:Er zou een bar moeten zijn die enkel voor bepaalde leeftijden is en met eisen is (geen snor, baard, zweetlucht vóór de seks, stinkvoeten... Misschien verplicht vooraf douchen?), lijkt me echt goor, lig je daar komt zo een vetkees aan...![]()
no--a schreef:Als mensen zich er goed bij voelen, dan zie ik het probleem niet. Persoonlijk zou ik het niet kunnen. Betaald krijgen voor seks klinkt leuk, zolang je het niet erg vind met rare types, dikke/vieze/oude mannen in bed te belanden, of mensen met een of andere gekke fetish.
Gini schreef:Ik wou net zeggen: sommigen romantiseren het wel een beetje. Loop eens over straat en denk bij iedere derde man die je voorbijkomt 'daar zou ik hét mee moeten doen'. Ik denk dat het jobje dan net iets minder aantrekkelijk wordt.De personen die ik ken deden het ook uit absolute noodzaak en zijn er ook mee gestopt de dag dat het niet meer van levensbelang was.