little_birdy schreef:tijd om heel n-korea plat te bombarderen en er een grote parkeerplaats van te maken .....

Voor welke auto's
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blokje schreef:Noord korea is een raar en eng land ik heb meerdere boeken gelezen over vervolging daar.
Als ze maar denken dat je de leider niet aanbid/gehoorzaamd zit je zo in een strafkamp en dat zijn geen kampjes. Daar worden de meest gruwelijke dingen uitgehaald...
Mensen gemarteld, vermoord etc.
Het land doet alsof ze van hun leider houden. Maar als ze anders doen en niet huilen voor tv of juist om hem jubelen. Dan zitten ze binnen de kortse keren in zo'n kamp of zijn ze opeens van de aardbodem verdwenen. Het is een eng land.
heidy_wilco schreef:We kunnen er inderdaad niets aan doen...
Maar als we het wel overleven, denk ik dat het voor de economie wel goed zou zijn. Denk aan wederopbouw enzo...
blokje schreef:Ik vind een bom werpen op dat land geen optie. Eerder de regering opsluiten of verwijderen hoe je het wilt noemen. Er leven echt wel goede mnesne in dat land!
heidy_wilco schreef:blokje schreef:Noord korea is een raar en eng land ik heb meerdere boeken gelezen over vervolging daar.
Als ze maar denken dat je de leider niet aanbid/gehoorzaamd zit je zo in een strafkamp en dat zijn geen kampjes. Daar worden de meest gruwelijke dingen uitgehaald...
Mensen gemarteld, vermoord etc.
Het land doet alsof ze van hun leider houden. Maar als ze anders doen en niet huilen voor tv of juist om hem jubelen. Dan zitten ze binnen de kortse keren in zo'n kamp of zijn ze opeens van de aardbodem verdwenen. Het is een eng land.
Dat was Duitsland toen ook.
Je kan gewoon naar de acties in Nazi-Duitsland kijken. Precies hetzelfde patroon, en handelingen.
heidy_wilco schreef:blokje schreef:Ik vind een bom werpen op dat land geen optie. Eerder de regering opsluiten of verwijderen hoe je het wilt noemen. Er leven echt wel goede mnesne in dat land!
Maar hoe krijg je die regering te pakken? Het klinkt zo makkelijk allemaal, maar helaas... Ze zijn in pakistan enzo ook al zo lang bezig met mensen pakken, maar er komt wel weer een nieuw persoon voor in de plaats die het stokje overneemt. De meesten zijn zo gehersenspoelt...
blokje schreef:heidy_wilco schreef:Dat was Duitsland toen ook.
Je kan gewoon naar de acties in Nazi-Duitsland kijken. Precies hetzelfde patroon, en handelingen.
Idd. Alleen is het bij noord korea al JAAAAARRREEEN zo.