Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mijn beste vrienden zijn jongens met wie ik heel makkelijk het over seks kan hebben en ook vragen aan ze kan stellen (en ook heel gemakkelijk aan mijn vriendje) maar ik hoor ook over veel relaties waar er totaal niet open over seks gesproken wordt. Mijn huidige vriendenkring is sowieso heel erg niet-veroordelend, maar in mijn oude vriendengroep liep ik er altijd tegenaan dat als iemand het over masturberen had er een behoorlijke IEEEEEL door de vriendengroep ging. Mijn ouders zijn gelukkig altijd heel open geweest, en waar sommige mensen echt hun oren dichtstoppen zodra het woord seks valt kan ik er makkelijk over praten. Het is fijn en ik vind het totaal niet iets om mij voor te schamen.
.Urbiezira schreef:Ik heb het filmpje niet eens af kunnen kijken. Ik werd er zo misselijk van! Hoe die verkrachters in een slachtofferrol worden gezet en hoe het meisje dat het echte slachtoffer is amper aandacht krijgt!
Evelijn schreef:speelgoed heeft bijna altijd of meisjes of jongens als doelgroep... en dat wordt commercieel ook steeds meer uitgebuit. Hoe je daar als mens door die beelden heen moet komen ... dat kan bijna niet.