Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jusi schreef:Ik snap niet waar mensen zich druk om maken. Als jij een nieuw pand voor de tafeltennisvereniging wilt bouwen en dat wordt goedgekeurd door de gemeente, dan ga ik niet roepen dat je maar een leegstaand gebouw moet zoeken of thuis moet tafeltennissen omdat ik vind dat tafeltennissers 'een ander soort' mensen zijn of zo.
Citaat:Ik zeg geen moskeeën meer en kinderbijslag voor maximaal 3 kinderen
Boras schreef:Tja, er zijn mensen die juist jou op basis van je ongenuanceerde uitspraken tot het door jou zogenaamde "dom volk" rekenen. Alleen die zullen je waarschijnlijk geen sterilisatie toewensen, xSlvna.
NathalietjeB schreef:ik vind mensen die zonodig willen geloven dat ze dat lekker thuis moeten gaan doen...kerken en moskeeen staan er al genoeg ...
sport vergelijken met iets wat niet bestaat en zoals eerder werd gezegd tussen je oren zit vind ik niet kunnen...
ga mee met magic je voelt je amper meer thuis in je eigen land soms heb ik t idee alsof ik naar marokko ben gegaan of turkije...wij moeten ons aanpassen aan hun maar vind wel dat hun zich moeten aanpassen aan ons en dan allemaal nederlands banketstaaf en niet dat domme gemekker waar je als nler geen k van verstaat..
Electra63 schreef:NathalietjeB schreef:ik vind mensen die zonodig willen geloven dat ze dat lekker thuis moeten gaan doen...kerken en moskeeen staan er al genoeg ...
sport vergelijken met iets wat niet bestaat en zoals eerder werd gezegd tussen je oren zit vind ik niet kunnen...
ga mee met magic je voelt je amper meer thuis in je eigen land soms heb ik t idee alsof ik naar marokko ben gegaan of turkije...wij moeten ons aanpassen aan hun maar vind wel dat hun zich moeten aanpassen aan ons en dan allemaal nederlands banketstaaf en niet dat domme gemekker waar je als nler geen k van verstaat..
Volgens jouw profiel werk jij ook niet? Wat is jouw bijdrage aan de Nederlandse maatschappij, dat vraag ik mij dan weer af. Op meisjes van 15, reageer ik helemaal niet, die weten niet beter.
Magiccc schreef:Electra63 schreef:
Volgens jouw profiel werk jij ook niet? Wat is jouw bijdrage aan de Nederlandse maatschappij, dat vraag ik mij dan weer af. Op meisjes van 15, reageer ik helemaal niet, die weten niet beter.
Daar gaat het niet om. Misschien is zij wel echt arbeidsongeschikt oid, we hebben het over uitkeringstrekkers met een tintje. Om het maar even zo te zeggen haha.
Waarom schieten veel mensen meteen in de verdediging als je het over dit onderwerp hebt? Je hoeft maar het woord " zwarte" te zeggen en elke nederlander vliegt je aan. Zijn mensen bang voor moslims ?
xSlvna schreef:Ik kan best fatsoendelijk communiceren hoor, word alleen wat kribbig van dit onderwerp.
Hoor ook graag andermans mening aan en pas de mijne er op aan, mocht diegene zijn mening mij iets tonen vanuit een ander perspectief, maar bij dit onderwerp snap ik af en toe niet waarom anderen het niet erg vinden als dat 'volk' hier komt en toch wel een deel als in hun vorige land willen hebben, waarom komen ze dan?
Verder zie ik Nathalie nergens zeggen dat zij wél iets goeds toevoegd, maar daar gaat het toch ook niet om? Wat voegt een moskee toe? Wat meer vrijheid voor een stel moslims, maar ook weer wat meer 'haat' richting hun.
Denk dat ik persoonlijk liever thuis bid dan een 'bidhuis' laat bouwen waarvan ik toch weet dat genoeg mensen daar tegen gaan protesteren od.