JessicaD88 schreef:naar mijn mening heb je geen rechten meer als je een ander een bijna-dood ervaring bezorgd.
... en tot zover het respect voor onze grondwet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JessicaD88 schreef:naar mijn mening heb je geen rechten meer als je een ander een bijna-dood ervaring bezorgd.
JessicaD88 schreef:Maak dader inderdaad geen slachtoffer, als jij met een pistool op deze manier naast iemand staat, dan roep je dit soort reacties natuurlijk over je uit. Helemaal terecht, naar mijn mening heb je geen rechten meer als je een ander een bijna-dood ervaring bezorgd.
Marjoow schreef:Het zal jullie vast niet ontgaan zijn, de aanslag op europarlementiër van Baalen.
2 Nieuwsberichten van het AD:
Hans van Baalen bij mislukte moordaanslag in Bulgarije
Van Baalen over aanslag: Ik hoorde alleen maar 'klik'
Het filmpje van de aanslag:
[ Video ]
Wat vinden jullie hier nou van? Ik vind het echt werkelijkwaar belachelijk hoe die man in elkaar geramd word. Dit is wat mij betreft een prachtig voorbeeld van de "verhuftering" van de samenleving. Ja, die man is fout, maar hem tegen de grond werken en afvoeren is genoeg toch? Dan hoef je je niet te verlagen tot dat niveau door hem flink in elkaar te trappen!
russel schreef:Marjoow schreef:Het zal jullie vast niet ontgaan zijn, de aanslag op europarlementiër van Baalen.
2 Nieuwsberichten van het AD:
Hans van Baalen bij mislukte moordaanslag in Bulgarije
Van Baalen over aanslag: Ik hoorde alleen maar 'klik'
Het filmpje van de aanslag:
[ Video ]
Wat vinden jullie hier nou van? Ik vind het echt werkelijkwaar belachelijk hoe die man in elkaar geramd word. Dit is wat mij betreft een prachtig voorbeeld van de "verhuftering" van de samenleving. Ja, die man is fout, maar hem tegen de grond werken en afvoeren is genoeg toch? Dan hoef je je niet te verlagen tot dat niveau door hem flink in elkaar te trappen!
Wat vind jij van dicht bij neerschieten, door het hoofd dus met voorbedachte rade?
En dan krijgt hij trappen, verhuftering? Hij mag blij zijn dst hij niet ter plekke zelf doodgeschten is.....
Ik vind het verhuftering van de maatschappij als we zelfs hierover nog gaan miepen over een aantal trappen en meppen....
Het zou goed zijn als er zeker in landen als Bulgarije waar corruptie, ook binnen de politiek, schering en inslag is, bewapening aanwezig is de volgende keer en dus meteen geschoten wordt op dit soort mafkezen...
Hij wordt stevig op zijn bibs geslagen zie ik .......en wat had hij verwacht? Gewoon weer weg te lopen?
superwoman schreef:Ik denk dat een paar goede klappen eigenlijk wel goed is. Hier in nederland grijpen omstanders nauwelijks meer in. Voor je het weet heb je een mes tussen je ribben of krijg je een boete wegens mishandeling....terwijl de crimineel er weer lcht vanaf komt (en dus ook de reden was van de akties van anderen)
eigen rechter spelen is niet goed,maar we moeten er niet in doorslaan....