Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1983 schreef:Estera schreef:
Volgens mij kan je beter eerst eens naar jezelf kijken. Mij gebeurt het namelijk nooit dat ik problemen heb met de politie, onterecht wordt gearresteerd, corruptie tegenkom, aangehouden wordt of überhaupt in aanraking kom met de politie. Toch typisch dit.
(Waarmee ik niet wil zeggen dat er geen rotte appels tussen zitten, maar dit is weer lekker makkelijk zo)
Ik heb ook geen problemen met de politie, ben nog nooit gearresteerd, enige aanhouding was een blaastest. Volgens mij snap jij het verschil niet helemaal tussen personen ontmoeten die agent blijken te zijn of mensen nog van school kennen die agent zijn geworden. Dacht dat we op de bal aan het spelen waren?
Vind politie gewoon schijnheilen, zelf flink aan de dope zitten maar dealers arresteren behalve hun eigen nachtapotheker natuurlijk
Vjestagirl schreef:moyra schreef:Ik heb momenteel met iemand (die ik niet ken) een discussie naar aanleiding van deze foto.
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 3784_n.jpg
Hij schreef dat hij hoopte dat de agenten geen gordel om hadden want dan waren het er weer een paar minder![]()
![]()
Waarop ik reageerde dat deze mensen waarschijnlijk ook kinderen en een vrouw/man thuis hebben zitten.
Hij vond dat ze maar een ander beroep hadden moeten kiezen
Dat soort opmerkingen dus. Dat mensen agenten het liefste doodwensen, het normaal vinden dat ze mishandeld worden etc. Dat kan toch niet? Dat we niet meer braaf alles voor zoete koek aannemen wat oom agent zegt, affijn. Zolang je een normaal gesprek voert is dat geen enkel probleem. Maar je kunt toch niet andere mensen doodwensen en mishandelingen gunnen om het beroep wat ze hebben?
kiki1983 schreef:Skygirl: Hoe moet ik in godsnaam een bron geven als de politie daar geen onderzoek naar laat doen door een onafhankelijk onderzoeksbureau of zelf cijfers vrijgeeft van een intern onderzoek? Lijkt mij duidelijk dat niemand wil om bij een beroving geholpen te worden door agenten die strak staan.
Amber_ schreef:Want? Je zin is vrij duidelijk.
kiki1983 schreef:reneee volgens mij heb ik in een eerder bericht al duidelijk gezegd dat het aan de individu ligt maar OOK aan de politie die meer onderzoek moeten doen naar hun eigen volk. Ik ken sowieso 8 agenten aan de dope en nog wat meer agenten die aan de dope ZATEN of dat nu ook nog zo is weet ik niet.
kiki1983 schreef:reneee volgens mij heb ik in een eerder bericht al duidelijk gezegd dat het aan de individu ligt maar OOK aan de politie die meer onderzoek moeten doen naar hun eigen volk. Ik ken sowieso 8 agenten aan de dope en nog wat meer agenten die aan de dope ZATEN of dat nu ook nog zo is weet ik niet.
kiki1983 schreef:Vind politie gewoon schijnheilen, zelf flink aan de dope zitten maar dealers arresteren behalve hun eigen nachtapotheker natuurlijk
kiki1983 schreef:Skygirl..even serieus? Ik geef zelfs nog voorbeelden en dan nog snap je niet waar ik dingen op baseer? Als jij 5x in de week naar de MCD gaat en daar elke keer onbeschoft wordt behandeld door verschillende medewerkers dan zeg jij toch niet tegen je vrienden "je moet daar echt gaan winkelen"nee dan zeg je: Ja de prijzen zijn leuk maar de medewerkers zijn onbeschoft? Moeten daar dan ook bronnen en cijfers van gezien worden?
Loody schreef:kiki1983 schreef:reneee volgens mij heb ik in een eerder bericht al duidelijk gezegd dat het aan de individu ligt maar OOK aan de politie die meer onderzoek moeten doen naar hun eigen volk. Ik ken sowieso 8 agenten aan de dope en nog wat meer agenten die aan de dope ZATEN of dat nu ook nog zo is weet ik niet.
En wat heb jij eraan gedaan? Heb jij dat ergens aangegeven dat die agenten aan de dope zitten?? Nee, Dan vind ik dat je dat moet doen!!
Onee natuurlijk dat doe je niet, want je hebt namelijk geen bewijs dat het zo is..
Echt te makkelijk om slechte dingen neer te zetten over de politie.
Probeer een goede dingen neer te zetten wat ze doen!
kiki1983 schreef:Skygirl..even serieus? Ik geef zelfs nog voorbeelden en dan nog snap je niet waar ik dingen op baseer? Als jij 5x in de week naar de MCD gaat en daar elke keer onbeschoft wordt behandeld door verschillende medewerkers dan zeg jij toch niet tegen je vrienden "je moet daar echt gaan winkelen"nee dan zeg je: Ja de prijzen zijn leuk maar de medewerkers zijn onbeschoft? Moeten daar dan ook bronnen en cijfers van gezien worden?
Amber_ schreef:Als ik aan iedereen moet vragen, of ze het echt zo bedoelen... Ben.ik voorlopig nog niet klaar. Maar fijn dat je het niet zo bedoelde. Ik val niet onder de 'categorie' gepest.
kiki1983 schreef:ja dat heb ik idd gedaan. Ik werd wel serieus genomen en ze zouden een UC doen maar diezelfde agenten werken er nog steeds en doen nog precies hetzelfde.
kiki1983 schreef:Skygirl: Hoe moet ik in godsnaam een bron geven als de politie daar geen onderzoek naar laat doen door een onafhankelijk onderzoeksbureau of zelf cijfers vrijgeeft van een intern onderzoek? Lijkt mij duidelijk dat niemand wil om bij een beroving geholpen te worden door agenten die strak staan.