21-12-2012 wie geloofd er in?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-12 08:27

Shirley schreef:
sammy1 schreef:
Hebben jullie. Een link van dat ander topic.toch blijft dit malen in je hoofd.terwijl je eigenlijk weet dat het onzin is.

Ja aan de ene kant denk je pfff wat een onzin maar toch iets in je blijft er aan denken..
Ik geloof niet dat de wereld vergaat maar ben wel benieuwd of er iets gaat gebeuren...

Hillady

Re: 21-12-2012 wie geloofd er in?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 09:01

hmm vind het ook raar : als hij morgen zal moeten vergaan . Dan zal er nu allemaal aardbevingen aan de gang zijn enz ? :+ En sommige mensen zeggen : jaa hij vergaat wel moet je die crisis enz. zien . Nou die crisis heeft de wereld toch niet beslist ?

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 09:46

criollolover schreef:
Google is een goeie vriend hoor als je niet weet hoe je een woord schrijft. ( Ik vind het persoonlijk zo 'dom' overkomen ....)
[/quote]

Ik vind opmerkingen als dit persoonlijk ook erg dom, betweterig en irritant.[/quote]

Deze mening mag je hebben hoor, maar dit zegt meer over jou dan over mij, jij vind het dus de normaalste manier van zaken dat iemand spellingfouten maakt.[/quote]

Neen het zegt alleen dat ik verdraagzaam ben en jij niet en daarvan hebben we al types genoeg op de wereld.

Waikiki

Re: 21-12-2012 wie geloofd er in?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 09:47

nog 5 uur te gaan en dan is het bij mij al 21 december, dus ik laat het wel weten of er iets gebeurd of niet :P

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 09:51

Over het al dan niet controleren van spelling: het punt is op een bepaald moment wel gemaakt en laat het dan ook rusten. Het is off-topic en afleidend van de algemene dicussie in een topic.

Echter, er is al een topic over dit onderwerp: [KH] 21 december gaat het gebeuren...
Daarom hier een slotje.