nientje78 schreef:loopt al een topic over.... [ON] Mishandelde grensrechter Almere overleden
Is bekend. Heb dit topic zelf ook al getemd. Komt dus vanzelf goed...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nientje78 schreef:loopt al een topic over.... [ON] Mishandelde grensrechter Almere overleden
Fitzroy schreef:Maura, jij zegt dat het door de bezuinigingen zou komen en je haalt er nog allemaal niet relevante informatie bij.
Het enig wat ik aangeef is dat het op geen enkele manier goed te praten valt.
Diane65 schreef:Omdat ze van thuis niets meekrijgen in de zin van rekening houden met anderen. Krijgen nooit nee te horen, leren niets meer over mijn en dijn, de ouders vinden dat de school de kinderen maar moeten opvoeden, omdat ze er zelf te beroerd voor zijn, etc. En het heet tegenwoordig de applausgeneratie te zijn, dus de kinderen kunnen in de ogen van de ouders noooooit iets fout doen. De grond voor hun voeten wordt nog niet niet gekust, maar bijna wel. Volgens mij kweek je dan onuitstaanbare en onaangepaste individuen die het niet meer dan normaal vinden om iemand in elkaar te timmeren als iets hen niet aan staat. Zoiets duss......
Ikwashier schreef:Verschrikkelijk dit... Hoe kom je op het idee om iemand tijdens het voetballen te slaan/schoppen? Als je het mij vraagt ben je dan echt niet goed in je hoofd... Is mij echt nog nooit opgekomen om dat tijdens de wedstrijd te doen
Jolien87 schreef:Ikwashier schreef:Verschrikkelijk dit... Hoe kom je op het idee om iemand tijdens het voetballen te slaan/schoppen? Als je het mij vraagt ben je dan echt niet goed in je hoofd... Is mij echt nog nooit opgekomen om dat tijdens de wedstrijd te doen
Zie je het voor je?
Met paard en al de jury aanvallen. Het komt niet eens in me op.
pipo schreef:Okee ze komen dus blijkbaar uit een niet al te frisse buurt in a'dam.. is dat dan een vrijbrief om geweld te gebruiken?
Dan zeg ik op mijn beurt, kom op we gaan een avondje paintballen met echte kogels daar in die buurt.
Maar ik ben een "redelijk normaal" mens en weet dat dat niet mag. En dus doe je dat niet.
Maar als ze daarmee weg zouden komen is het bij mij over en mag ik ook iedereen die boos kijkt of een grote mond heeft naar mij gewoon afmaken blijkbaar.
Loetie84 schreef:Dit heeft toch niet met geld te maken? Fatsoen noemen wij dat thuis...
Noukie schreef:Het gaat niet om de sport, het gaat erom dat sommige mensen geen respect hebben voor de waarde van een leven, en kennelijk nooit geleerd hebben hoe je je gedraagt...
Noukie schreef:Mijn hockeyteam werd vroeger door 2 vaders gecoacht. Als de twee vaders elkaar niet alles wensten wat los en vast zat omdat de meest favoriete positie naar de 'verkeerde' dochter ging, trokken de dames zelf elkaar wel de haren uit.,...
Is hockey dan een slechte sport?
Ik breng erg veel uur door op en rond het voetbalveld, en ben het helemaal eens dat er gestoorde idioten rondlopen. Maar die mensen hebben ook niets met voetbal te maken, waar je die ook neerzet, het zijn gestoorde idioten.
En Pipo, ik snap wat je zegt hoor. Er ís veel rotzooi. Er is ook héél veel moois. En ik kan echt zeggen, ik voel me 200% veilig bij eigenlijk alle wedstrijden waar ik kom.
Lottexxx schreef:Het kan in Almere.... Verschrikkelijk en dat voor gewoon een simpel spelletje. Van mijn part mogen ze die jongens flink aanpakken..
pipo schreef:Hee ik heb een goede oplossing bedacht.. spelen met electrische halsbanden. Als je buitespel staat of hands doet, krijg je een schok. Zo hoeven de grensrechters en scheids niet meer het veld op en kunnen ze alles vanachter de camera's bekijken en zijn ze incognito ... op naar halsbanden voetbal! met variabel amperage voor hen die rotzooi willen trappen