Winged schreef:Selka schreef:Dan mag jij niet meer meezingen met Guus Meeuwis
Het alternatief is wel verschrikkelijk voor ons Drenten:
[ Video ]
kan je het ook ondertitelen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Selka schreef:Dan mag jij niet meer meezingen met Guus Meeuwis
Het alternatief is wel verschrikkelijk voor ons Drenten:
[ Video ]
Winged schreef:Maar: Bij een Drents bezoek dan wel in het Drents praten heEn uiteraard visum aanvraag in 3-voud. We hebben nogal wat mensen die graag in Drenthe blijven hangen
Drentenieren blijkt dat te heten....
Electra63 schreef:Misschien kom ik eens op vakantie, de economie daar een beetje spekken. Ik neem aan, dat alles daar wel een stuk goedkoper is, drank, uit eten, excursies naar de hunnebedden enz.
upendo schreef:Misschien wordt het tijd dat we dit soort politieke grootsprekers Nederland uitknikkeren in plaats van zij een provincie.
Winged schreef:upendo schreef:Misschien wordt het tijd dat we dit soort politieke grootsprekers Nederland uitknikkeren in plaats van zij een provincie.
Als ik dan maar wel het land uit wordt geknikkerd naar een land met lekker weer, een goede economie, waar ik goed kan leven en kan genieten van mijn vrijheid van meningsuiting
MariekeB schreef:Ah papagroom je vraagt om serieuze reactie. Voor mij is het geheel vanzelfsprekend dat we Griekenland helpen.
Dit artikeltje van de Speld past daar leuk bij.
Ik veracht ook dat het een kettingreactie teweeg brengt als we Griekenland laten vallen. Denk niet dat er een echte keuze is.
Electra63 schreef:Miepie77 schreef:vind de vergelijking Drenthe wat een onderdeel van Nederland is en Griekenland wat dat absoluut niet is wel erg ver gaan, Europa is ons door de strot geduwd 65% was tegen en toch stemde het CDA in met de plannen, dit was te voorspellen, de zuidelijke landen hebben een hele andere manier van leven en denken en trekken ons nu mee de afgrond in, of nu afstoten of Noord en Zuid een eigen muntgeven, anders kunnen wij straks gaan bedelen bij de Chinezen.
Nederland is al ruim 6o jaar lid van de EU en Griekenland ruim 30 jaar! Dus Europa door de strot geduwd klopt niet helemaal!