Kwanyin schreef:Tja. Die man heeft blijkbaar twintig jaar van iemand gehouden en nooit is er een lichtje gaan branden, en nu hij het weet is de liefde plots over. Ik noem dat hypocriet. Je hebt altijd van iemand gehouden, hoe ze was en hoe ze eruit zag. En nu je het weet, zou je plots geen gevoelens meer hebben?
Ik kan heel goed begrijpen dat een transgender zulke dingen liever niet vertelt, ook niet tegen de partner. Grote kans dat deze vrouw een gewoon normaal leven als normale vrouw wilde leven en niet met het etiket van "kijk, die was ooit een vent". Dan kan je wel zeggen dat je op zijn minst eerlijk kan zijn tegen je partner, maar als ze dat had gedaan was ze hem al op basis van hypcriete redenen kwijt geweest. En niet alleen hem, ik geloof dat het gros van de mannen niet staat te springen op een relatie met een vrouw die geboren is als man. Dan is de vrouw die graag geaccepteerd wil worden als een normale vrouw gedoemd tot het zoeken van een relatie met iemand die wel open minded genoeg is. Dus als je een perfect normale relatie kan hebben met een gewone man die je achtergrond niet kent maar die je wel gelukkig maakt...waarom niet...
Ik zou mijn vriend er ook niet voor in de steek laten. Uiteraard schrik je wel even en waarschijnlijk ben ik even boos omdat hij me nooit in vertrouwen heeft genomen, maar ik ben nu eenmaal dolverliefd op hem en alles draait goed zoals het is, dus waarom zou ik er plots anders over moeten gaan denken? Alleen als het mij op andere gebieden zou schaden, bv beloven dat je kinderen wil terwijl je weet dat je dat helemaal niet kan.
ben het hier helemaal mee eens. Titel is daarom ook sowieso verkeerd, want zij was altijd al vrouw...alleen zij had de pech in het verkeerde lichaam geboren te zijn. En wie weet hoeveel relaties zijn beeindigd omdat ze verteld had dat ze als man geboren was, terwijl zij innerlijk een vrouw was, voordat ze een relatie kreeg met deze man.
En gezien zijn reactie toen hij erachter kwam, kan ik me heel goed voorstellen dat zij dit jarenlang verzwegen heeft.
En btw; over dat ze gelogen zou hebben over kinderen willen hebben samen; dat heeft ze niet. Het enige dat ik in het artikel hier over zie staan, is dat ze geen kinderen wilde. Dus het krijgen van kinderen is besproken, maar ze heeft hem niet aan het lijntje gehouden. Ze heeft tenslotte gezegd geen kinderen te willen. Ik zie nergens staan dat ze samen geprobeerd hebben kinderen te krijgen en dat ze net gedaan zou hebben dat ze niet wist waarom het zwanger worden maar niet wilde lukken.
edit: ondertussen link tegengekomen met uitgebreider verhaal. Pffff wat loopt die vent te zeuren zeg...hypocryte rotzak. Heeft dr zelf naar belgie gehaald zodat hij goedkope oppas voor zn kinderen had. En aan het verhaal te lezen was het voornamelijk een verstandshuwelijk ook nog. En hoezo als hij er 20 jaar eerder achter was gekomen dan had hij nu in de bak gezeten? 20 jaar in de cel...nou das dus moord...lekkere vent zeg. Ben blij voor dr dat hij er pas achter kwam toen hij die spierziekte al een aantal jaren had, want zo te lezen had hij dr anders alsnog vermoord.