Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liedje89 schreef:Maar je kind op een rand van iets dat 5m hoog zetten met of zonder wilde honden eronder. Als mensen hun kinderen allemaal zo leuk vinden waarom zijn ze er dan niet zuinig op
Twist1991 schreef:Uhh het kan aan mij liggen maar er is toch nog helemaal geen sprake van een schadeclaim? Dus ik weet niet waarom iedereen hier een beetje uit zijn/haar slof schiet?
Wat ik persoonlijk absoluut niet begrijp is waarom er niet eerder op de honden is geschoten, en dan bedoel ik niet met verdovingsgeweren. Ik zal nu wel heel bokt over me heen krijgen omdat het zogenaamd niet de schuld is van de honden (wat natuurlijk onzin is, de honden hebben tenslotte het kind gedood. Wiens schuld is het anders?) maar ik zou alle honden dood hebben geschoten om dat ene kind te redden.
Ik denk dat dit eigenlijk gewoon het zoveelste argument tegen het hele idee van dierentuinen is. Hoe veilig en diervriendelijk je het ook probeert te maken, ik denk niet dat je zoiets kan bereiken.
Blanket schreef:solarpleure schreef:Op rtlnieuws zeiden ze (en staat) dat de moeder het kind op de omheining zette en het kind daar vanaf viel.
Gevalletje eigen schuld, dikke bult. Het spijt me, maar hoe dom ben je dan?!
Shenavallie schreef:Ik vind het oprecht zo ontzettend zielig voor dat kindje, maar ik vind het ook jammer dat zo'n dier de dupe is van zijn normale instinct en het gedrag van de mens.
NathalietjeB schreef:ik ben eerlijk gezegd ook van mening eigen schuld dikke bult had je je koter maar niet op de reling moeten zetten want dat zit er niet voor niets jammer weer dat er dieren afgemaakt moeten worden vanwege dat kind![]()
Mexx schreef:NathalietjeB schreef:ik ben eerlijk gezegd ook van mening eigen schuld dikke bult had je je koter maar niet op de reling moeten zetten want dat zit er niet voor niets jammer weer dat er dieren afgemaakt moeten worden vanwege dat kind![]()
Vanwege dat kind?? Wat een inlevingsvermogen zeg, ik walg van mensen met dat soort uitspraken...
simongek schreef:Deze peuter liep niet weg maar is door mama op een hek boven wilde dieren gezet
Mexx schreef:NathalietjeB schreef:ik ben eerlijk gezegd ook van mening eigen schuld dikke bult had je je koter maar niet op de reling moeten zetten want dat zit er niet voor niets jammer weer dat er dieren afgemaakt moeten worden vanwege dat kind![]()
Vanwege dat kind?? Wat een inlevingsvermogen zeg, ik walg van mensen met dat soort uitspraken...
Stel jouw kind wordt doodgebeten door de hond van de buren omdat hij deze aaide, terwijl dat niet mocht. Dan mag die hond van jou gewoon blijven leven?