Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Is een aanraderopeningspost is namelijk nogal onzinnig, wel schreeuwen maar verder geen informatie geven
Lottie84 schreef:Fiffill schreef:Is een aanraderopeningspost is namelijk nogal onzinnig, wel schreeuwen maar verder geen informatie geven
Schreeuwen? En hoezo geen info geven? Alles staat toch in de link.
Alle vragen worden beantwoord dus waar doel je op?
Ik vind dit geen diervriendelijke aanpak en ik heb recht op die mening
Lottie84 schreef:Fiffill schreef:Is een aanraderopeningspost is namelijk nogal onzinnig, wel schreeuwen maar verder geen informatie geven
Schreeuwen? En hoezo geen info geven? Alles staat toch in de link.
Alle vragen worden beantwoord dus waar doel je op?
Ik vind dit geen diervriendelijke aanpak en ik heb recht op die mening
Lottie84 schreef:xSlvna schreef:Gruwelijk![]()
Jaag ze dan een voor een in een klein hokje, knip knip, brandmerk erop en doorlaten, maar dit vind ik nèt wat te ver gaan.
Lijkt mij dus ook veel sneller, efficiënter en veiliger voor mens en dier
Fiffill schreef:petrea schreef:Jij vind spanjaarden niet sympatiek geloof ik , ik moet de eerste nog tegenkomen .
In je gezicht misschien.
Begin dan ook niet met zo'n opmerking over Spanjaarden, misschien eerst even verder lezen (of vooral, denken)
JessicaD88 schreef:Fiffill schreef:In je gezicht misschien.
Begin dan ook niet met zo'n opmerking over Spanjaarden, misschien eerst even verder lezen (of vooral, denken)
Hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik er in geloof dat Spanjaarden niet sympatiek zijn
grace1989 schreef:Ik durf de foto's niet te bekijken omdat ik bang ben dat ik dan niet in slaap kan komen.
Klinkt misschien kinderachtig, maar is nu eenmaal zo als ik erge dierenmishandeling zie.
Maar wat is er te zien op de foto's, wat gebeurt er met de paarden?
Is er iemand die me dat wil vertellen?
grace1989 schreef:Ik durf de foto's niet te bekijken omdat ik bang ben dat ik dan niet in slaap kan komen.
Klinkt misschien kinderachtig, maar is nu eenmaal zo als ik erge dierenmishandeling zie.