Just_Biancaa schreef:.Ik ben heel hard daarin, maar moet ie maar niet ongevraagd bij iemand het huis inkomen.. Eigen schuld..
Deze mening deel ik volledig. gewoon met je handjes van andermans spullen afblijven.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_lautje_ schreef:Ik zou hem in ieder geval niet doodslaan en vooral bij uit de buurt blijven.
Ja hoor Jackylin er wordt iedere nacht wel iemand vermoord door een inbreker. Dat gebeurd zo vaak, dat praat dit helemaal goed.
sax89 schreef:Just_Biancaa schreef:.Ik ben heel hard daarin, maar moet ie maar niet ongevraagd bij iemand het huis inkomen.. Eigen schuld..
Deze mening deel ik volledig. gewoon met je handjes van andermans spullen afblijven.
Colway schreef:maar dan zou een fietsendief ook de dood verdienen?
Ik heb ook wel eens een fiets gejat
c_alsemgeest schreef:Colway schreef:maar dan zou een fietsendief ook de dood verdienen?
Ik heb ook wel eens een fiets gejat
een fietsendief verdient niet de dood... maar als jij er met iemands fiets vandoor gaat en diegene haald naar je uit, jij valt om en kont met je hoofd op de stoeprand... is nogal ver gezocht maar het is een risico waar je voor kiest op het moment dat je besluit een ander zijn spullen te stelen.
_lautje_ schreef:Noodweer excess gaat alleen op in zeer extreme uitzonderingen. Lees bijv Bijlmer Noodweer arrest.
Echt verbazingwekkendde kreten als eigen schuld. Het is maar goed dat jullie geen rechter zijn....
Het is echt je eigen schuld om gedood/vermoord/etc te worden...
En ach ja in Nederland wordt natuurlijk helemaal niet zwaar gestraft....
We straffen slechts als 1 van de strengste landen van Europa en vrijwel alleen Amerika en een stel apenlanden zijn nog harder.
_lautje_ schreef:We straffen slechts als 1 van de strengste landen van Europa en vrijwel alleen Amerika en een stel apenlanden zijn nog harder.
_lautje_ schreef:Noodweer excess gaat alleen op in zeer extreme uitzonderingen. Lees bijv Bijlmer Noodweer arrest.
Echt verbazingwekkendde kreten als eigen schuld. Het is maar goed dat jullie geen rechter zijn....
Het is echt je eigen schuld om gedood/vermoord/etc te worden...
En ach ja in Nederland wordt natuurlijk helemaal niet zwaar gestraft....
We straffen slechts als 1 van de strengste landen van Europa en vrijwel alleen Amerika en een stel apenlanden zijn nog harder.
xx_Horsiex schreef:Maar het is dus volkomen prima dat deze man inbreekt en wellicht waardevolle/emotionele spullen meeneemt? Dus Lautje, ik kan bij jou komen inbreken en je spullen meenemen?
Booooo schreef:Ik snap echt niet dat mensen hier medelijden hebben met de inbreker![]()
Ik geef de bewoners groot gelijk.. Of dat de inbreker nou gewelddadig was of niet, ik vind dat echt niks met de situatie te maken hebben. Hij had niks in dat huis te zoeken.
xx_Horsiex schreef:Blijkbaar is het volkomen normaal om bij iemand in te breken en spullen te jatten, althans dat is de toon die ik uit dit topic haal. Het is zijn eigen schuld hoor, als hij het fatsoen had gehad niet in te breken was die nu niet dood geweest. Boontje komt om zijn loontje heet dat.