Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doubtless schreef:Nee evelyn, nog niet. Maar als de ondernemers in Groningen een beetje verstand hebben zou dit tot een enorm succes geleid kunnen worden lijkt mij
@sundrai: zoveel mensen in een klein dorp hoeft geen ellende te zijn, die berichten wel.
haan schreef:Haren is een dorp van 18.000 inwoners.... in het FC Groningen stadion passen 22.000 mensen, zo'n menigte wil je niet feestvierend in 1 straat/klein dorp hebben
Annuuuhh schreef:Ik ga niet heen naar het feest, en ik woon in groningen.. Ik ben op de hoogte van de acties die er worden gehouden om de chaos te preventeren.. Als je de noodervordering negeert en met de politie op de vuist gaat, mogen ze gericht gaan knuppelen en mensen oppakken. Daar snap ik persoonlijk de lol niet van, maar dat zal wel aan mij liggen..
F_Orumster schreef:Annuuuhh schreef:Ik ga niet heen naar het feest, en ik woon in groningen.. Ik ben op de hoogte van de acties die er worden gehouden om de chaos te preventeren.. Als je de noodervordering negeert en met de politie op de vuist gaat, mogen ze gericht gaan knuppelen en mensen oppakken. Daar snap ik persoonlijk de lol niet van, maar dat zal wel aan mij liggen..
Op de vuist gaan is nogal wat, daar mogen ze altijd voor opgepakt worden.
Volgens mij betekent die vordering dat iedereen die zich rondom dat huis op straat bevindt, opgepakt mag worden.