Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Waarom moet iedereen die PVV stemt zich verantwoorden? Dat vragen mensen toch ook niet als je CDA stemt?
Shadow0 schreef:Nou... als je nu nog CDA stemt heb je ook wel wat uit te leggen vind ik eigenlijk. Alleen zijn dat er wat minder
Menino schreef:dus eigenlijk heb je gestemd met de hoop dat er zo'n instabiel kabinet komt dat het binnenkort weer valt, en je dan dus weer kunt stemmen op partijen met andere standpunten... Of begrijp ik je nu totaal verkeerd, Quellian? Wel een interessant beredenering....
Squawk schreef:Waarom Nathalietje? Ben erg nieuwsgierig naar de achterliggende reden van stemmers.
Suzanne F. schreef:Waarom moet iedereen die PVV stemt zich verantwoorden? Dat vragen mensen toch ook niet als je CDA stemt?
Hanafubuki schreef:Quellian schreef:Jans, we hebben op het werk een pool
Is dat op mijn post in het andere topic?Die werkt vast meer dan die grens van x aantal dagen per jaar in NL en betaalt dan in NL belasting
Hanafubuki schreef:Het is ook jammer dat partijen elkaar al van te voren uitsluiten.. ik voorspel weer een lange zit straks met het formatteren
MarliesV schreef:Sarabande, jij bent inderdaad goed op de hoogte!
Hoop ook op paars 3 maar vermoed dat de VVD als ze de grootste zijn alles zullen doen om niet met de PvdA te regeren. Tenminste Rutte zei van de week dat hij dat totaal niet ziet zitten.
Vind het wel jammer dat partijen elkaar bij voorbaat al bijna uitsluiten en hoop op een vlotte coalitieonderhandeling.
Quellian schreef:Shadow0 schreef:Nou... als je nu nog CDA stemt heb je ook wel wat uit te leggen vind ik eigenlijk. Alleen zijn dat er wat minder
Want? Niemand is een verantwoording VERSCHULDIGD, zéker niet naar jou.
Menino schreef:vinden mensen Samsom knap dan, haha?
Hij heeft mooie praatjes. Ik kan me voorstellen dat mensen daar op vallen/stemmen.
Maar stemmen op z'n blauwe ogen.... Laten we toch hopen van niet zeg...