Lante schreef:De discussie verloopt op een fijne manier, maar ik mis van de PVV stemmers toch vaak het waarom verhaal. Wilders is de grootste draaikont van allemaal geweest de afgelopen jaren. Hij schreeuwt zus, maar doet vervolgens stiekum zo. En dat hij nu in zou zien dat het anders moet; volgens mij houd je jezelf dan flink voor de gek.
Ik stem PvdA, Omdat ik denk dat Samsom een man is die realistisch en sociaal is en transparant in zijn doen en laten. Bovendien ben ik het met eigenlijk bijna alle punten op het programma eens.
Ik heb eerst getwijfeld aan PvdA Of SP moet ik eerlijk bekennen, maar SP is afgevallen, omdat ik meer vertrouwen heb in een partij als PvdA en Samsom het in mijn ogen erg goed zou kunnen doen.
Connectant: Onzin, ik ben geen Moslim, maar ben wel in een moskee geweest...
Ik stem op wilders omdat ik het met ontzettend veel punten van hem eens ben (sommige dingen, met name het "buitenlanders" gebied al nagelaten) Ik stem op hem, niet omdat ik wil dat hij leider wordt maar wel om hem aan meer stemmen te helpen.
Het kabinet had zonder wilders ook wel gevallen en dat zal dit jaar vast ook weer gebeuren..
De reden dat ik hem mijn stem geef is, is dat ik toch hoop dat de andere leiders merken dat er toch een hoop mensen de "dingen" van wilders graag willen.
Ik hoop dat ze uiteindelijk een soort van toevoeging zullen doen.
Ze vragen altijd om de mening van het volk maar naar mijn gevoel doen ze toch allemaal lekker hun eigen ding!