En dat seks speciaal voor getrouwden bedoeld is is de grootste onzin die ik ooit gehoord heb..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Narnia schreef:Nou, wat dan nog? Dat is tragisch, maar staat los van een eerdere beslissing.Stel dat je hierna nooit meer zwanger kan raken...wat dan!?
Citaat:De toekomst is niet onzeker....jij komt onzeker over, de toekomst heb je nooit helemaal in de hand het enige waar je wat zeggenschap over hebt zijn je keuze's....ik heb eerder het idee dat je twijfelt aan je zelf...
Narnia schreef:Dus ik moet mijn mond houden!? met ander woorden overal mag over gesproken worden maar Geloof en God laat je maar thuis!?
Citaat:Nee, ik mag voor mijn geloof uitkomen en mag anderen behoeden voor iets wat ze later op zal breken,
abortus is geen oplossing!
Narnia schreef:Shadow0 schreef:
Dus ik moet mijn mond houden!? met ander woorden overal mag over gesproken worden maar Geloof en God laat je maar thuis!?
*denkt na*
Nee, ik mag voor mijn geloof uitkomen en mag anderen behoeden voor iets wat ze later op zal breken,
abortus is geen oplossing!
Citaat:Oh? En hoe heeft god dat dan voor elkaar gekregen? Hoe is god ontstaan dan? Als hij diegene was om ons de mogelijkheid geven om kinderen te baren, hoe is hij dan gemaakt? Wie bepaald het dat je maar met alleen je echtgenoot sex mag hebben? Je moet toch weten welke vis je binnen haalt?
stef schreef:Ik pak de popcorn maar vast...
Tig keer deze discussie gehad, gelezen en gevoerd.
Men wil elkaars standpunten niet begrijpen (sommige standpunten zijn imo ook niet te begrijpen), met voelt zich aangesproken, mensen die geen kinderen kúnnen krijgen worden erbij gehaald, en respect is over het algemeen erg ver te zoeken.
Uiteindelijk draait het uit op wederzijds moddergooien en een slotje.
Moet dit elke keer weer?
Narnia schreef:Citaat:Oh? En hoe heeft god dat dan voor elkaar gekregen? Hoe is god ontstaan dan? Als hij diegene was om ons de mogelijkheid geven om kinderen te baren, hoe is hij dan gemaakt? Wie bepaald het dat je maar met alleen je echtgenoot sex mag hebben? Je moet toch weten welke vis je binnen haalt?
God is de grote creator van alles, dat is wat de gelovige gelooft, God is niet ontstaan die is er altijd al geweest en is er nog steeds!
God is mens geworden door de geest en een maagd heeft hem het leven geschonken....volgens velen onmogelijk...maar bij God is alles mogelijk en voor wie geloofd is ook alles mogelijk!
Sex met anderen levert dus al die soa's op, je besmet elkaar, hoe leuk is het om een soa te krijgen!?
Is dat hip tegenwoordig!?
Narnia schreef:God is de grote creator van alles, dat is wat de gelovige gelooft, God is niet ontstaan die is er altijd al geweest en is er nog steeds!
Citaat:Sex met anderen levert dus al die soa's op, je besmet elkaar, hoe leuk is het om een soa te krijgen!?
Is dat hip tegenwoordig!?
Narnia schreef:Sja....ik geef uitleg waar mogelijk maar als ik niet mag zeggen wat ik vind en men mijn uitleg niet wil aanvaarden dan is dat toch niet mijn schuld!?
eenitraM schreef:Dat SOA daar ga ik niet op in. Ik weet niet wat jou allemaal aangepraat wordt, maar ik heb nog nooit in mijn hele leven een soa opgelopen en ja, ik heb al wat bedpartners gehad.
Waarom God wel een eeuwig leven en ik niet? Heb je al eens tekenen van hem gehad?
xSCWx schreef:Narnia schreef:Sja....ik geef uitleg waar mogelijk maar als ik niet mag zeggen wat ik vind en men mijn uitleg niet wil aanvaarden dan is dat toch niet mijn schuld!?
Nogmaals mijn vraag, heb jij seks voor de lol?
Colway schreef:Ik vind het iets anders als iemand ieder weekend met een vent mee naar huis gaat, zonder voorbehoedsmiddel de nacht doorramt en dan afwacht...Of degene die het leven proeft, een geschikte partner zoekt en daarbij openminded denkt en uiteindelijk zo goed mogelijk zorg draagt voor haar gezondheid en het (nog) niet gewenste kind
Citaat:Waarom God wel een eeuwig leven en ik niet? Heb je al eens tekenen van hem gehad?