Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bailey_4ever schreef:Ik beken, ik plas onder de douche.
Het werkt tegen wintertenen en scheelt een keer doorspoelen. Schijnt zelfs goed tegen acne te zijn. Ik ga echt niet de douche uitzetten, de gang op naar de wc en dan weer terug naar de doucheDat vind ik pas raar.
Qimm schreef:dan heb jij duidelijk nog nooit in je broek geplast!
silvana84 schreef:Ik ben denk ik een viezerikAls ik samen met mijn vriend onder de douche staat, ja ja gezellig
, dan plassen we gezellig samen onder de douche als we moeten. Ga me echt niet afdrogen en naar de w.c. lopen
![]()
Als we thuis naar de w.c. moeten(wel alleen voor een plasje!) dan roept er vaak nog iemand(kindlief/vriendlief) ik moet ook plassen en dan trekken we tussendoor niet door maar is de eer voor de laatste plasser. Ja heel milieu bewust en lekker makkelijk.
liedje89 schreef:Ik denk niet dat je heel milieu bewust bent als je argument voor plassen onder de douche is dat je dan helemaal onder de douche uit moet komen om te plassen om dat weer verder te douchen. Je kan je plas toch wel 5-10 minuutjes ophouden??
Ik hoor hier trouwens een paar keer dat plas niet vies is omdat er toch niet veel bacteriën in zitten maar ik vind plas over het algemeen ook gewoon flink stinken. Ik weet niet of de mensen in mijn omgeving dan teveel asperges hebben gegeten ofzo maar ik vind het gewoon echt stinken. Als je je WC lange tijd niet poetst komt er vaak ook geen echte poepstank maar wel een enorme pislucht dus volgens mij spoelt dat helemaal niet zo makkelijk weg als hier steeds beweerd word
silvana84 schreef:Ik plas ook onder de douche, ik had zelfs geen idee dat andere mensen dat vies vinden. Weer wat geleerd![]()
In de zee doe ik ook wel eens een plasje, in het zwembad ga ik wel even naar de w.c.. In het zwembad word heel veel geplast door mensen(blijkbaar geen bokkers) maar dat kan echt geen kwaad hoor, ik vind het dan weer wel een vies beeld om mensen lekker een mond vol water te zien nemen in het zwembad, je weet toch dat er geplast word denk ik dan
Edit: Ik ben denk ik een viezerikAls ik samen met mijn vriend onder de douche staat, ja ja gezellig
, dan plassen we gezellig samen onder de douche als we moeten. Ga me echt niet afdrogen en naar de w.c. lopen
![]()
Als we thuis naar de w.c. moeten(wel alleen voor een plasje!) dan roept er vaak nog iemand(kindlief/vriendlief) ik moet ook plassen en dan trekken we tussendoor niet door maar is de eer voor de laatste plasser. Ja heel milieu bewust en lekker makkelijk.
Lara_Silver schreef:Dus als ze reeds onder stromend water staat, moet ze haar plas gaan inhouden om daarna haar plas met 6liter drinkwater weg te spoelen? 6 liter ja, ik heb even gegoogled, voor een beetje plas! En jij vind dat milieubewuster dan onder de douche plassen. Weird hoor.Net alsof het onhygienisch is als je plast terwijl er constant water over je heen loopt, het spoelt direct weg. Als je je douche gewoon 2 tot 3 keer per week schoonmaakt tegelijk met het toilet ruikt het heerlijk fris. Er is een verschil tussen onder de douche plassen en het nooit schoonmaken.