Phelps plast ook in zwembad

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Plas jij wel eens in het zwembad?

Ja altijd,alleen de aanblik van al dat water doet mij al overlopen.
37 (11%)
Nee nooit,,,schandalig.
104 (31%)
Alleen als het echt niet anders kan.
123 (37%)
Als ik op de zonnewei lig,en ik voel aandrang,ga ik er speciaal het water voor in.
29 (8%)
Ik kom nooit in een zwembad
36 (10%)

Totaal aantal stemmen: 329

Anoniem

Re: Phelps plast ook in zwembad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 14:35

Ik kom nooit in het zwembad....

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 14:37

Nanne schreef:
Doet me denken aan deze scene.. :')

[ Video ]

Ik moest juist denken aan South Park :))

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 14:48

Ik ga gewoon altijd naar de wc voordat ik douchen ga.. nergens last van dus :P

zwembad doe ik ook niet, ik ga dr wel uit :j

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 14:52

Nanne schreef:
Doet me denken aan deze scene.. :')

[ Video ]

:')

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 15:30

Lig hier echt in een deuk om sommige opmerkingen.... #pishaastinmijnbroek _O-

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 15:45

Beter in je broek dan in het zwembad!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 16:00

dan heb jij duidelijk nog nooit in je broek geplast!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 16:04

PPG, waar haal je die ontzettend leuke onderwerpen toch vandaan? Heerlijk, even mensen laten nadenken over zaken die als raar of vies worden gezien, maar eigenlijk heel normaal zijn! Ik moest namelijk meteen denken aan een topic over haargroei :-)

Toevallig had ik het laatst met mn zus over het feit dat zoveel mensen zo spastisch omgaan met volledig natuurlijke zaken zoals plassen en poepen. Dit was naar aanleiding van de zindelijkheidstraining van mn nichtje. Als kind zijnde wordt je de hemel in geprezen als je wat op het potje hebt gedaan, om daarna te leren dat het vies is.... Eigenlijk heel vreemd! Leuke zaken om over na te denken vind ik :-)

Urine is steriel, niks vies aan... Ik kom er trots voor uit dat ik wel eens onder de douche plas! Als ik toevallig moet ga ik echt niet apart naar de wc lopen om nog meer water te verspillen. Als je samen doucht vind ik het wel wat anders. Maar zoals anderen hier ook al zeggen, het spoelt weg en ik mag hopen dat je de badkamer wel eens schoon maakt!
In het zwembad vind ik geen fijn idee omdat je er in rond zwemt en niet in je eentje... Maar als wedstrijdzwemmer snap ik het wel weer! Kost veel tijd en gedoe, terwijl de haast high wordt van al het chloor om je heen... Wel echt hilarisch dat de sporters hier in de media voor uit komen!

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 16:17

Bailey_4ever schreef:
Ik beken, ik plas onder de douche.

Het werkt tegen wintertenen en scheelt een keer doorspoelen. Schijnt zelfs goed tegen acne te zijn. Ik ga echt niet de douche uitzetten, de gang op naar de wc en dan weer terug naar de douche :') Dat vind ik pas raar.

Ik denk dat je echt heel lang onder de douche staat als je onder de douche uit moet komen om te plassen en dan weer terug gaat om door te douchen of je hebt de blaas van een hamster :P .

Tegen acne trouwens moet je dan over de plekken plassen waar je acne hebt?? Hoe doe je dat uberhaubt als vrouw zonder hulp van derden _O- , ik hou het wel op mijn garnier pure geloof ik :Y)

Qimm schreef:
dan heb jij duidelijk nog nooit in je broek geplast!

In je broek zit je tenminste alleen!!

DanaDeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 16:25

Onder de douche plas ik wel hoor, in het zwembad niet, nooit gedaan ook, hoe graag ik ook wilde testen of het water echt zou kleuren, ik heb het nooit aangedurfd :D
Overigens wel eens in het zwembadwater gekotst, dat is echt nog veel viezer :o (ik had al paar keer aangegeven dat ik misselijk was, maar moest van de badmeester door gaan, tja als hummeltje van 5 of 6 durfde ik daar niet tegen in te gaan, met alle gevolgen van dien :+

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 16:28

Plassen in het zwembad doe ik niet, omdat je vaak een gulp water binnen krijgt en de gedachte dat daar plas in zit, brrr.. Maar plassen onder de douche doe ik zeker wel, als ik toevallig moet. Ik ga toch niet zo'n 3 tot 4 liter kostbaar drinkwater verspillen om een plasje weg te spoelen als ik toch net onder stromend water sta. 8)7

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-12 16:40

Dit doet me denken aan een vakantie in Joegoslavie vroeger,daar waren de toiletten op de camping vreselijk smerig,en bestonden uit niet veel meer dan een rijtje gaten in de grond,waar je gezellig met zn allen naast mekaar boven moest hangen,,,,,,nou mij niet gezien natuurlijk,dus elke morgen een stukje zwemmen in zee,om zowel de kleine,als de grote boodschap te doen.....ik an me nog goed herinneren hoe de grote boodschap langs mn rug naar boven kwam drijven....

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 16:46

Whahahahahaha......... *kijktinplaatjes* *Tenalady* _O- _O-

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 16:57

Gadver papagroom :') . Het verhaal van de grote boodschap vind ik dan wel weer smerig. Je zou er maar je hoofd tegen stoten...

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-12 17:14

In mijn geval heb je dan zeker een hersenschudding,,,ook voor boten erg gevaarlijk,je vaart lek voor je er erg in hebt.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 17:27

verography schreef:
Gadver papagroom :') . Het verhaal van de grote boodschap vind ik dan wel weer smerig. Je zou er maar je hoofd tegen stoten...
_O-

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 17:43

O bah die grote boodschap...dat is echt ranzig :=

Ik heb als klein kind ook wel eens heel erg moeten poepen onder de douche, nadat ik *inderdaad* ook net een pasje had gedaan. Enige schaamte overwonnen omdat ik *echt* wel heel nodig moest en ploep daar lag het drolletje al :o

Toen kwam ik pas tot de ontdekking dat dat niet zo heel handig was want dat spoelt natuurlijk niet zo makkelijk weg door het putje :oo

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 18:02

Ik plas ook onder de douche, ik had zelfs geen idee dat andere mensen dat vies vinden. Weer wat geleerd :o
In de zee doe ik ook wel eens een plasje, in het zwembad ga ik wel even naar de w.c.. In het zwembad word heel veel geplast door mensen(blijkbaar geen bokkers) maar dat kan echt geen kwaad hoor, ik vind het dan weer wel een vies beeld om mensen lekker een mond vol water te zien nemen in het zwembad, je weet toch dat er geplast word denk ik dan -O-

Edit: Ik ben denk ik een viezerik :D Als ik samen met mijn vriend onder de douche staat, ja ja gezellig :') , dan plassen we gezellig samen onder de douche als we moeten. Ga me echt niet afdrogen en naar de w.c. lopen :+
Als we thuis naar de w.c. moeten(wel alleen voor een plasje!) dan roept er vaak nog iemand(kindlief/vriendlief) ik moet ook plassen en dan trekken we tussendoor niet door maar is de eer voor de laatste plasser. Ja heel milieu bewust en lekker makkelijk.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 18:28

silvana84 schreef:
Ik ben denk ik een viezerik :D Als ik samen met mijn vriend onder de douche staat, ja ja gezellig :') , dan plassen we gezellig samen onder de douche als we moeten. Ga me echt niet afdrogen en naar de w.c. lopen :+
Als we thuis naar de w.c. moeten(wel alleen voor een plasje!) dan roept er vaak nog iemand(kindlief/vriendlief) ik moet ook plassen en dan trekken we tussendoor niet door maar is de eer voor de laatste plasser. Ja heel milieu bewust en lekker makkelijk.

Ik denk niet dat je heel milieu bewust bent als je argument voor plassen onder de douche is dat je dan helemaal onder de douche uit moet komen om te plassen om dat weer verder te douchen. Je kan je plas toch wel 5-10 minuutjes ophouden??

Ik hoor hier trouwens een paar keer dat plas niet vies is omdat er toch niet veel bacteriën in zitten maar ik vind plas over het algemeen ook gewoon flink stinken. Ik weet niet of de mensen in mijn omgeving dan teveel asperges hebben gegeten ofzo maar ik vind het gewoon echt stinken. Als je je WC lange tijd niet poetst komt er vaak ook geen echte poepstank maar wel een enorme pislucht dus volgens mij spoelt dat helemaal niet zo makkelijk weg als hier steeds beweerd word :r

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 18:39

liedje89 schreef:
Ik denk niet dat je heel milieu bewust bent als je argument voor plassen onder de douche is dat je dan helemaal onder de douche uit moet komen om te plassen om dat weer verder te douchen. Je kan je plas toch wel 5-10 minuutjes ophouden??

Ik hoor hier trouwens een paar keer dat plas niet vies is omdat er toch niet veel bacteriën in zitten maar ik vind plas over het algemeen ook gewoon flink stinken. Ik weet niet of de mensen in mijn omgeving dan teveel asperges hebben gegeten ofzo maar ik vind het gewoon echt stinken. Als je je WC lange tijd niet poetst komt er vaak ook geen echte poepstank maar wel een enorme pislucht dus volgens mij spoelt dat helemaal niet zo makkelijk weg als hier steeds beweerd word :r

Dus als ze reeds onder stromend water staat, moet ze haar plas gaan inhouden om daarna haar plas met 6liter drinkwater weg te spoelen? 6 liter ja, ik heb even gegoogled, voor een beetje plas! En jij vind dat milieubewuster dan onder de douche plassen. Weird hoor. := Net alsof het onhygienisch is als je plast terwijl er constant water over je heen loopt, het spoelt direct weg. Als je je douche gewoon 2 tot 3 keer per week schoonmaakt tegelijk met het toilet ruikt het heerlijk fris. Er is een verschil tussen onder de douche plassen en het nooit schoonmaken. :?

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 18:39

silvana84 schreef:
Ik plas ook onder de douche, ik had zelfs geen idee dat andere mensen dat vies vinden. Weer wat geleerd :o
In de zee doe ik ook wel eens een plasje, in het zwembad ga ik wel even naar de w.c.. In het zwembad word heel veel geplast door mensen(blijkbaar geen bokkers) maar dat kan echt geen kwaad hoor, ik vind het dan weer wel een vies beeld om mensen lekker een mond vol water te zien nemen in het zwembad, je weet toch dat er geplast word denk ik dan -O-

Edit: Ik ben denk ik een viezerik :D Als ik samen met mijn vriend onder de douche staat, ja ja gezellig :') , dan plassen we gezellig samen onder de douche als we moeten. Ga me echt niet afdrogen en naar de w.c. lopen :+

dat vind ik echt ranzig. :r

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 18:45

Ha ha. Wat een leuk geschreven stukje!

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:07

Lara_Silver schreef:
Dus als ze reeds onder stromend water staat, moet ze haar plas gaan inhouden om daarna haar plas met 6liter drinkwater weg te spoelen? 6 liter ja, ik heb even gegoogled, voor een beetje plas! En jij vind dat milieubewuster dan onder de douche plassen. Weird hoor. := Net alsof het onhygienisch is als je plast terwijl er constant water over je heen loopt, het spoelt direct weg. Als je je douche gewoon 2 tot 3 keer per week schoonmaakt tegelijk met het toilet ruikt het heerlijk fris. Er is een verschil tussen onder de douche plassen en het nooit schoonmaken. :?

Een minuut extra douchen kost zelfs met een waterbesparende douche ook 7 liter water en dat is meestal warm water en dus gebruik je buiten water ook veel energie. Dus als je zolang onder de douche staat dat je eruit zou moeten om te plassen en er dan weer terug onder gaat, maakt die 6 liter koud water ook geen drol meer uit :Y) . Plassen onder de douche kost ook tijd en dus water.
En dan moet je ook je douche nog vaker schoonmaken, dat kost ook water en meestal gebruik je chemicaliën. Best als je te lui bent om onder de douche uit te komen maar om nu te doen alsof het beter is voor het milieu....

EDIT: 6 liter is trouwens ook nog best veel, als je een toilet met "plasknop" of spoelonderbreking hebt kom je daar ook niet aan
Laatst bijgewerkt door liedje89 op 07-08-12 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:10

Jeetje wat kunnen sommige mensen zeiken zeg :')

Als je t niet onder de douche doet dan laat je of het water lopen. Dus dat is aardig wat liter.
Of je zet de douche uit en gaat plassen. Waardoor t water koud word en je dus moet wachten tot het water warmer is. Kost ook water

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:11

Sommige hier zouden eens een keer naar de survivaller Bear Grylls moeten kijken,... geloof dat er hier dan een aantal zijn die dan nog bang worden als ze een glaasje Sinas te drinken krijgen :')

PPG, you made my day, wat een topic :+