Tatoeage verpest door Rotterdamse kapsalon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 17:11

Oeh dan baal je :P

Wat is het eigelijk? een bloem?
En daarnaast? idontknow

ShauniBef

Re: Tatoeage verpest door Rotterdamse kapsalon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 17:14

Vjestagirl, mooie tattoo-verwijderaar!! Geheel pijnloos :D ?

Om even op de OP terug te komen.
Eigen schuld, maar wel ontzettend triest voor haar. :(:)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 17:24

Oooh wat erg :oo dat doet ze vast niet nog eens.

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 17:25

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 17:39

nikkialex schreef:

En daarnaast? idontknow

Een bloem (een Lotus oid) en daarnaast staan volgens mij Arabische tekens.

Die site is echt super-professioneel en wekt ook echt vertrouwen in de zaak. :+ :=

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 17:55

ik dacht bij kapsalon gelijk aan eten :? maar dit is nog raarder.

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 21:00

nikkialex schreef:

En daarnaast? idontknow

Chinees teken? Arabisch?

Ik liep vandaag langs die salon (ik zag vanuit mijn ooghoek opeens de naam staan en ik werd nieuwsgierig). Ze bieden er 'lazerbehandelingen' aan en ze vermelden trots de goedkoopste aanbieder van lazerbehandelingen in Nederland te zijn. Ze kunnen beter claimen de goedkoopste aanbieder van een reversibele behandeling (modelknippen, nagels) in Nederland te zijn. Bij mij gaan de nekharen overeind staan als men aangeeft de goedkoopste in iets permanents te zijn.
Ze zouden trouwens nog best goede kappers kunnen zijn enzo; ze bieden alleen zoveel verschillende soorten behandelingen aan dat ik denk dat ze van alles een beetje kunnen in plaats van 1 of 2 dingen echt heel goed.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 21:08

Wat er staat moet blijkbaar haar naam zijn in het Arabisch... maar het staat er verkeerd. Althans, dit staat tussen de reacties: "Sowieso staat haar naam verkeerd in het Arabisch. Hoe het er nu staat spreek je het uit als Diebra. " :')

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 21:25

Fiffill schreef:
Wat er staat moet blijkbaar haar naam zijn in het Arabisch... maar het staat er verkeerd. Althans, dit staat tussen de reacties: "Sowieso staat haar naam verkeerd in het Arabisch. Hoe het er nu staat spreek je het uit als Diebra. " :')

Jees.. Wat een ramp is dat..
Maar hoe kun je zooo naief zijn...

Ik ben blij dat ik mijn tekst via alle kanalen gecheckt heb...

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 21:29

achossie.. das crap! Krijg je een cadeau... ;(

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 22:10

Dit heeft een ander meegemaakt bij die zaak. :=

Citaat:
ook onze dochter is bij deze zaak geweest toen ze notabene 13jaar was. er is toen door de eingenaresse gezegd dat het een zogenaamde henna tattoo zou zijn. en binnen 3 maanden zou verdwijnen. wij zijn een rechtzaak tegen haar begonnen. dit omdat onze dochter getest moest worden op hiv en hepatites omdat er niet in haar bijzijn een schone naald is geplaatst. (ze wist natuurlijk zelf ook niet dat het een permanente make-up zou worden, welke onder de tattoo wet valt) en wij door die mevrouw 6 maanden in angst hebben gezeten. naderhand nog 26 keer naar een instituut geweest om de tattoo weg te laten laseren. heel veel pijn, verdriet en ellende gekost. wij hebben de rechtzaak gewonnen maar wachten nog op ons geld. de rechter had mevrouw erop gewezen dat ze zonder schriftelijke toestemming dit niet meer mocht zetten bij minderjarigen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 22:45

:oo :oo

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 21:15

God :\

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:17

"De term tatoeage komt waarschijnlijk van het Tahitiaanse woord tatu, dat streep of vlek betekent."

Staat letterlijk op de site wat je krijgt :')

Ik neem aan dat het een lelie moet voorstellen, kan er alleen maar een streepjes in vinden :')

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 20:50

1. Je krijgt een kortingsbon voor een tattoo voor je verjaardag. -O-
2. De tattooshop is eigenlijk een kapsalon. :Y)
3. "Het apparaat was raar". :+

Seriously, wat is dat voor domme....

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 00:35

Tja, dom van haar.

Maar als ze nu naar een fatsoenlijke tattoo shop gaat laat ze het overtrekken en de lijntjes 2 mm uitbreiden en dan is haar tattoo wel fatsoenlijk gedaan, dus het is niet zo dat ze voor altijd rondloopt met dit misbaksel.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 00:39

Sjeezus dat is lelijk ! , sorry
Maarja, inderdaad eigen schuld, al is dat achteraf gezeur.
wel echt heel rot..
moest trouwens wel even lachen toen ik de foto zag :=

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 01:15

Als je dit enkel laat overtrekken dan heb je alsnog een tattoo met dikke vette lijnen zonder schaduw/enige suggestie van diepte. Ik vrees dat het iets meer moeite gaat kosten om het te fixen, maar met een (goede!) tattoo shop komt ze er wel.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 01:18

Authentic schreef:
Als je dit enkel laat overtrekken dan heb je alsnog een tattoo met dikke vette lijnen zonder schaduw/enige suggestie van diepte. Ik vrees dat het iets meer moeite gaat kosten om het te fixen, maar met een (goede!) tattoo shop komt ze er wel.

Valt wel mee hoor.
Je kunt tegenwoordig overal overheen maar dan moet je niet naar een tattoo shop gaan met euroknallers, mijn vriend had een sleeve met veel zwart en dat is helemaal vervangen door een sleeve met lichte kleuren.
Je ziet niets meer van de oude sleeve.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 15:57

Ik ben er nu nog steeds niet uti welke tattooshop ik ga nemen voor mijn (kleine) tattoo. AL is mijn idee simpel en klein wil ik toch zeker een goede plek vinden, prijs maakt me dan niet uit aangezien dit iets permanents is.
Zonde hoor.

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 16:53

Hmpf, stiekem moet ik hier toch wel om lachen hoor! Hoe kun je in godsnaam zó dom zijn! Uberhaupt snap ik niet dat iemand een cadeaubon voor een tattoo geeft... zeg dan dat je een deel betaald als hij/zij een geschikte shop heeft gevonden. Maar dan kom je aan bij de shop wat een kapsalon blijkt te zijn en ga je alsnog doodleuk daar zitten |o

Neem aan dat ze ook eerst een 'sticker' erop hebben geplakt met hoe het eruit komt te zien etc, ben benieuwd hoe dat er dan uitzag...

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 11:51

Groupon stopt met tattoobonnen na mislukte tatoeage

dinsdag 07 augustus 2012 | 11:31 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 07 augustus 2012 | 11:32

Groupon stopt heeft tijdelijk de bonnen van de site gehaald waarmee mensen naar een tattooshop kunnen. Het internetbedrijf besloot daartoe na een mislukte tatoeage, meldt het AD.

Het 'slachtoffer', een 27-jarige vrouw uit Rotterdam, wilde een sierlijke lotus en haar naam in het Arabisch op haar buik laten vereeuwigen. In plaats daarvan ontsierde de tatoeëerder haar met bibberige lijntjes. De Rotterdamse vreest bovendien dat de naald niet steriel was en dat ze misschien het hiv-virus heeft opgelopen.

Groupon gaat de schade vergoeden en zoekt naar een manier om herhaling te voorkomen. Tot die tijd zijn de bonnen van de site gehaald

bron: de Stentor

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 11:58

Op het verhaal hierboven van die henna..

Henna word nooit met een naald gezet. :')
Sowieso is henna plantaardig en kun je daar heel makkelijk allergisch voor zijn dus even googlen zou niet overbodog geweest zijn

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 12:13

*klimt na eerste lachsalvo terug op de bank*

maar serieus, dit is echt té erg, zowel vanuit klant als tatoeerder uit... ik ben ook redelijk voorzien en die zijn allemaal in dezelfde shop gezet, niet dat dat bij mij een must is, maar voel me er erg prettig.
ik denk dat dit plaatje nog wel te redden is, mist zoals gezegd bij een goede shop.
de naam zal ook wel mooier worden, maar is dat wat je zou willen als het verkeerd gespeld staat?
dit is jammer genoeg idd een gevalletje beetje dom, ookal heeft die mevrouw daar nu weinig aan...

edit: zoals ik op de site foto's kan zien is het een apparaat meer voor permanente make-up? tattoo apparaten zijn echt veel zwaarder en werken niet enkel met zo'n stroom draadje (kan ook niet aangezien die dingen gesteriliseerd worden)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-12 16:59

tja nu ik die nieuws update lees hierboven
denk ik echt van ja je bent 27 jaar en oud en wijs genoeg (dacht eerst tgaat om een meid van 18 die kijken meestal iets minder nauw) en ik vind het overigens wel een beetje laat dat groupon er nu pas mee stopt....