Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sok schreef:Pfff.. Zijn ook voornamelijk kinderen die er foto's van hebben gepost..
Als mijn kind ooit zoiets zou flikken, had ie een flinke trap onder z'n kont gehad, wat een respectloze actie zeg!
funnyhorses schreef:Waar ik versteld van sta is dat men er zo nuchter foto's van kan maken!Alsof het gaat om een boodschappenkarretje wat de rails op is geduwd.
Werkelijk waar zijn de normen en waarden van ons volk heen?
Ik zou flauwvallen van schrik en ellende als ik zoiets zou zien gebeuren laat staan dat ik er foto's van zou maken,echt ziekelijk zoiets.
gr_roos schreef:Bij mij is het een zwart vlak, maar ik begreep dat er meerdere posters met foto waren en er zit(ten) medelander(s) bij.
Ik heb dus bewust geen berichten aan geklikt.
mltex schreef:Ik keur het niet goed, laat dat duidelijk zijn.
Maar op een spoor gaan liggen bij een druk station met SCHOLIEREN... heb ik persoonlijk meer medelijden met scholieren die dit opgedrongen krijgen dan met nabestaanden.
Ik snap dat het niet kan (foto op twitter posten), maar middagje op youtube en je komt veeeeel erger tegen.
Nabestaanden kunnen ook kiezen om niet te kijken.
De foto vind ik an sich niet erg maar grappen erover maken gaat bij mij wel alle grenzen over.
Szan schreef:gr_roos schreef:Bij mij is het een zwart vlak, maar ik begreep dat er meerdere posters met foto waren en er zit(ten) medelander(s) bij.
Ik heb dus bewust geen berichten aan geklikt.
Wat had het veranderd als de foto was genomen door iemand met een andere huidskleur? Of je wit, zwart, geel of rood bent heeft hier i.m.o. niets mee te maken..
gr_roos schreef:Er zijn nu eenmaal culturen/landen die zelfmoordaanslagen verheerlijken en deze personen als held zien. Dus dat is imo al een verschil van hoe men tegen zelfmoord aankijkt. Maar dat is mijn mening hé en ik ben geen pvv stemmer.