Welke partij durf je nog te vertrouwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sarabande

Re: Welke partij durf je nog te vertrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-12 18:50

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 18:52

Ja, dat is eigenlijk alleen maar wreedheid. En over een tijdje bellen ze Guantanamo Bay op, voor inspiratie...

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-12 18:55

Vooral deze zin is om te kotsen :r :r :r

Ook ziet de partij 'graag de chain gang in het Nederlandse straatbeeld verschijnen. Lekker langs de weg aan het werk in een vrolijk roze pakje. Omdat veel tuig afkomstig is uit schaamteculturen hakt dat er extra in.'

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 18:56

Ik vind ze steeds gekker worden in de politiek en dan zeker bij de PVV.
Sorry maar als je je daar druk om maakt,en met zo'n voorstel komt, dan spoor je gewoon niet. :n

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-12 19:00

gohya schreef:
Ik vind ze steeds gekker worden in de politiek en dan zeker bij de PVV.
Sorry maar als je je daar druk om maakt,en met zo'n voorstel komt, dan spoor je gewoon niet. :n

Ik denk dat je wel gelijk hebt, ze worden steeds extremer, ze verliezen ieder zin voor de werkelijkheid, maar mensen blijven er voor kiezen dus gaan ze door

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 19:12

En toch komt er een dag dat men de ogen opent [net als ik deed] en dat er vele zullen volgen w.b.t. de PVV.
En Leden v.d. PVV die de ogen geopent hebben en eruit stappen worden huichelaars genoemt!
Nee dit zijn geen huichelaars,dit zijn mensen die in de Efteling [PVV] het sprookjesbos verlaten.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-12 19:15

Het zijn geen leden he, het is geen partij. Het is een man die het voor het zeggen heeft en dat zouden ze moeten weten.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 19:19

Ik bedoel de kamerleden van de PVV,dat er meerdere de ogen openen.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 19:25

Het is wel een partij, met 1 lid :) Een beetje een DDR-democratie dus, of gestoeld op het Ford-keuzemodel :j

Maar dat er 18 mensen met problemen (ruzie, schandalen) uitgestapt zijn (en ook al zijn het dan geen leden, ze hoorden wel bij de landelijke, provinciale of lokale fracties) is best veel op zo'n korte tijd.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 21:45

Tja en dan heeft de PVV (terecht) en andere partijen kritiek op landen (bijv. Turkije) waar nog gemarteld wordt. De scheidslijn wordt op deze manier wel heel dun.
Het zijn gewoon een stel idioten, maar het ergste is, dat deze 18 ex-leden allemaal recht hebben op een riante wachtgeldregeling.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-12 21:47

Sommige een dubbele want die hebben meerdere baantjes zoals gemeente raadslid of eerste kamer en provincie waar ze alleen maar komen om te stemmen

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 21:58

sarabande schreef:
Sommige een dubbele want die hebben meerdere baantjes zoals gemeente raadslid of eerste kamer en provincie waar ze alleen maar komen om te stemmen

Ja, dat is die nieuwe politiek toch? ;)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-12 21:59

Maar wel sociale mensen voor linkse elite uitschelden, alsof dat graaiers zijn

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 22:07

Eén ding is zeker: het wordt straks weer moeilijk om een coalitie te gaan vormen. Of er moeten 2 duidelijke winnaars zijn. Ik stem daarom (denk ik) PvdA. Ik vind SP een ideale oppositiepartij om een links tegengeluid te laten horen, maar de SP hoeft voor mij niet in de regering.

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 15:05

Ik heb tegenwoordig helemaal geen vertrouwen meer in die hele
"CDA, PVV en al die top partijen"

Ik denk dat ik op 12 September maar eens voor Groen Links gaan stemmen en ik heb mijn persoonlijke redenen daarvoor.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 18:47

Ik was in eerste instantie een PVDA stemmer. Maar nu ik heb gelezen dat de PVDA de stufi willen omzetten in een leenstelsel pas ik toch maar en gaat mijn stem naar SP.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:22

Mijn zoon stemt helaas weer PVV :(
Mijn andere zoon laat mij stemmen met zijn stembiljet,en hem maakt het niet uit op wie ik stem.Dat worden dus 2 stemmen voor de SP. *\o/*

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 11:45

Best TS...Het Kunduz akkoord, wat SP dus traineert. Betekent dat werkgevers, zonder een ontslagvergunning te hoeven aanvragen, mensen mogen onslaan. Ook de mensen met een vast contract. Zij kunnen 6 maanden ww krijgen.
Mensen van 55 jaar en ouder hebben vrijwel geen kans om een andere baan te vinden, hun ervaring is veelal in het bedrijf opgebouwd (weinig diploma's) en ze hebben hoge vaste lasten .
3 keer raden wie het eerst ontslagen worden, als werkgevers de vrije hand krijgen? Ik weet niet wie van Bokt nog thuis woont en wie ouders hebben die voor een baas werken??? Maar deze Bokkers kunnen heel goed inschatten , wat de gevolgen zijn als hun ouder(s) ontslagen worden. Ook de Bokkers die zelfstandig wonen en voor een baas werken, kunnen ook de gevolgen berekenen, als ze werkloos worden )
Dat de SP geen andere opties bied om te bezuinigen is niet waar. Maar alleen mensen die lid zijn van de SP kunnen alles zien waar de partij naar streeft. Zo is het ook met de andere partijen. Als je erin verdiept, zie je wat een partij wil. Wat overigens nog niet wil zeggen, dat dit ook gebeurt.
Als je niet weet waar je op moet stemmen en je niet wil verdiepen in de politiek, dan stem je blanco of op een hele kleine partij. De kans dat die kleine partij groot word door een stem is gering. Je kan natuurlijk ook een tactische stemmer worden (zwevende stemmer vind ik een onjuiste benaming)
Vertrouwen doe ik niet...maar ik hoop dat de partij waar ik op stem een groot deel van zijn beloftes waar kan maken. Mijn man werkt voor een baas, is 58 jaar en komt hoogstwaarschijnlijk niet meer aan het werk, indien hij ontslagen wordt. Dus een partij van de Kunduz coalitie (CDA, D66,VVD,Cristen Unie en Groen Links)..daar stem ik niet op!