Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Appelmoes_11 schreef:Is er een manier om een foto-opname oid (liefst niet het complete filmpje) van de daders te zien zonder een twitter-account te hebben?
Adamootje schreef:Dit soort posts laten maar blijken dat je de gehele Marrokaanse gemeenschap niet eens kent en maar wat oordeelt van misschien eigen ervaringen en verhalen die je gehoord hebt. Misschien moet je eens kennis met ze gaan maken, ze zijn over het algemeen een heel open en gastvrije volk. De meeste Marrokanen zijn niet zo erg als jij denkt hoor.
Marjo_x schreef:Je zeikt een heel volk af ! Je loopt ontzettend hard te generaliseren, ze zijn hier te gast(!!)..
Je gooit een paar vreselijke uitspraken erin..
En nu ben jij de gebeten hond?
Zie je zelf daadwerkelijk niet wat je allemaal zegt?
Patriess schreef:Marjo_x schreef:Je zeikt een heel volk af ! Je loopt ontzettend hard te generaliseren, ze zijn hier te gast(!!)..
Je gooit een paar vreselijke uitspraken erin..
En nu ben jij de gebeten hond?
Zie je zelf daadwerkelijk niet wat je allemaal zegt?
Hou nou 'es op joh. Het is haar mening, jij bent het er niet mee eens, dat is nu wel duidelijk.
Ontopic: ik hoef dat filmpje echt niet te zien, lijkt me misselijkmakend. Hele gebeuren vind ik nogal misselijkmakend. Hopelijk worden die gastjes snel opgepakt en krijgen ze een gepaste straf.
Marjo_x schreef:Zij komt met de vraag "Wat vinden jullie er nou dat dit Marokkanen zijn" of iets in de trant..
Ik vind daar iets vanEn dan moet ik ophouden want zij heeft haar mening en ik de mijne..
Vraag dan in hemelsnaam niet om een discussie..
Vooral de "en ik ben echt niet de enige die zo denkt" maakt het nog weer even helemaal af![]()
Absurd.. Batlow mag schijnbaar een vrij uitgesproken mening hebben over een heel volk.. Maar als ik dan een mening heb, hell no?