Filmpje op twitter: jongens gebruiken cq. verkrachten meisje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_babbel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 00:16

heb even het filmpje bekeken op de site van pownieuws , uitzendinggemist op de site , mijn mening laat ik in het midden maar voor de gene die het willen zien kan daar dus , het is de laatste minuten van de uitzending ,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 00:16

Batlow schreef:
Dat sommige jongens het voor de hele gemeenschap verpesten is een bekende uitspraak, die ik vaak hoor van mensen als er weer een inbraak is geweest.

Maar die inbraak had ook door blanke jongens gepleegd kunnen zijn. Verpesten die het dan voor álle nederlands?

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 00:17

Dit soort posts laten maar blijken dat je de gehele Marrokaanse gemeenschap niet eens kent en maar wat oordeelt van misschien eigen ervaringen en verhalen die je gehoord hebt. Misschien moet je eens kennis met ze gaan maken, ze zijn over het algemeen een heel open en gastvrije volk. De meeste Marrokanen zijn niet zo erg als jij denkt hoor. ;)
Laatst bijgewerkt door Adamootje op 15-05-12 00:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 00:17

Als jij het daarmee eens bent, hoe kan je dan iedereen apart bekijken?

Hoe kan jij een lid uit een "verpeste" gemeenschap dat met een frisse blik bekijken?

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-12 00:17

Laten we de discussie varen, want dit slaat totaal niet op het uiteindelijke onderwerp.

Ik probeer mezelf een beetje fatsoenlijk te uiten, vind het erg moeilijk om goed over te komen maar jullie kennen me niet, en mensen in mijn leefomgeving weten dit, dat als ik bot overkom ik niet uit mijn woorden kan komen. Dingen die ontzettend racistisch overkwamen, totaal niet mijn bedoeling maar ik verwoord het soms wat verkeerd.

Ik bedoel dingen alleen maar goed en wordt door sommige ontzettend afgekat, dat kan hopelijk wat aardiger.

Aradis

Re: Filmpje op twitter: jongens gebruiken cq. verkrachten meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 00:21

Je zeikt een heel volk af ! Je loopt ontzettend hard te generaliseren, ze zijn hier te gast(!!)..
Je gooit een paar vreselijke uitspraken erin..
En nu ben jij de gebeten hond?
Zie je zelf daadwerkelijk niet wat je allemaal zegt?

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 00:22

Appelmoes_11 schreef:
Is er een manier om een foto-opname oid (liefst niet het complete filmpje) van de daders te zien zonder een twitter-account te hebben?

http://twitpic.com/9l4v17

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 00:23

Sorry, maar jij begon met de discussievoering????? Nu moeten we ineens stoppen met discussiëren omdat wij niet dezelfde mening delen?

probeer er dan ajb niets over te posten als je het niet goed kan verwoorden.
Laatst bijgewerkt door Adamootje op 15-05-12 00:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-12 00:24

Adamootje schreef:
Dit soort posts laten maar blijken dat je de gehele Marrokaanse gemeenschap niet eens kent en maar wat oordeelt van misschien eigen ervaringen en verhalen die je gehoord hebt. Misschien moet je eens kennis met ze gaan maken, ze zijn over het algemeen een heel open en gastvrije volk. De meeste Marrokanen zijn niet zo erg als jij denkt hoor. ;)

Nee dat zijn ze ook niet, ik heb gezegd dat ik er ook een paar ken. Maar sommige doen de uitspraak ook zelf, dat sommige het voor hen verpesten en dat uit eigen mond, dus het is niet zomaar iets wat wij zeggen. Ik ken ze al, ik kom elke dag in contact met deze gemeenschap. Tegenwoordig is er helemaal niks, maar toen ik wat jonger was zijn die dingen dus gebeurd, waardoor je als jong kind daar toch een oordeel over vormt en daar minder logisch over na denkt.

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 00:24

Dit gedoe levert de pvv weer enkele honderden stemmen op. Lekker bijdehand weer allemaal!

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-12 00:24

Adamootje schreef:
Sorry, maar jij begon met de discussievoering????? Nu moeten we ineens stoppen met discussiëren omdat wij niet dezelfde mening delen?

Precies, het loopt uit de hand en ik ben te moe om verder te discussieren. We zullen het nooit eens worden, dus is stoppen de beste oplossing ;)

Handtas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 00:25

Marjo_x schreef:
Je zeikt een heel volk af ! Je loopt ontzettend hard te generaliseren, ze zijn hier te gast(!!)..

Hou nou 'es op joh. Het is haar mening, jij bent het er niet mee eens, dat is nu wel duidelijk.
Ontopic: ik hoef dat filmpje echt niet te zien, lijkt me misselijkmakend. Hele gebeuren vind ik nogal misselijkmakend.
Laatst bijgewerkt door Handtas op 15-05-12 00:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-12 00:25

HolyPope schreef:
Dit gedoe levert de pvv weer enkele honderden stemmen op. Lekker bijdehand weer allemaal!

Ik stem altijd op pvdd :o

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-12 00:26

Patriess schreef:
Marjo_x schreef:

Hou nou 'es op joh. Het is haar mening, jij bent het er niet mee eens, dat is nu wel duidelijk.
Ontopic: ik hoef dat filmpje echt niet te zien, lijkt me misselijkmakend. Hele gebeuren vind ik nogal misselijkmakend. Hopelijk worden die gastjes snel opgepakt en krijgen ze een gepaste straf.

Marjo, als dat jouw probleem is prima, hou hem bij jou. Jullie kennen mijn mening hoe ik erover denk. Meer kan je er niet aan doen en ik ben echt niet de enige die zo denkt.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 00:30

Zij komt met de vraag "Wat vinden jullie er nou dat dit Marokkanen zijn" of iets in de trant..
Ik vind daar iets van :') En dan moet ik ophouden want zij heeft haar mening en ik de mijne..
Vraag dan in hemelsnaam niet om een discussie..

Vooral de "en ik ben echt niet de enige die zo denkt" maakt het nog weer even helemaal af +:)+

Absurd.. Batlow mag schijnbaar een vrij uitgesproken mening hebben over een heel volk.. Maar als ik dan een mening heb, hell no? +:)+

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 00:33

Sneu hoor, hoe jullie hier zo'n heftige discussie over marokanen hebben terwijl er 2 donkere jongens tussen zitten en die andere mogelijk zelfs een turk is.

wat betreft het filmpje, gadverdamme, dat als eerste maar ik wil weleens weten wat hier uit komt meisje droeg trouwens een panty, geen broek, wie laat zijn/haar dochter met zoiets korts naar buiten? nu is dat geen reden maar op mijn zusje haar school is toen ook een meisje gefilmd in de bosjes om de hoek van de school, ze heeft het gedaan met 3 klasgenootjes tegelijk alles erop en eraan ze was pas net 16.

Ik trek hieruit nog geen conclusies, mocht het wel zo zijn hoop ik dat die kleuters een fikse straf krijgen.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-12 00:34

Marjo_x schreef:
Zij komt met de vraag "Wat vinden jullie er nou dat dit Marokkanen zijn" of iets in de trant..
Ik vind daar iets van :') En dan moet ik ophouden want zij heeft haar mening en ik de mijne..
Vraag dan in hemelsnaam niet om een discussie..

Vooral de "en ik ben echt niet de enige die zo denkt" maakt het nog weer even helemaal af +:)+

Absurd.. Batlow mag schijnbaar een vrij uitgesproken mening hebben over een heel volk.. Maar als ik dan een mening heb, hell no? +:)+

Je mocht hem uiten, heb je gedaan en nu is het genoeg :) ik vroeg niet om een discussie, maar om meningen, daar zit verschil in.

Handtas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 00:34

Ik ben het ook niet eens met haar mening, maar jij geeft jouw mening erover (wat natuurlijk mag), maar zij verandert haar mening niet. Prima, maar wat heeft het dan voor zin om er nog eens over door te gaan?

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 00:35

Ik heb geTEMd.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 00:36

Omdat ik extreem benieuwd ben naar echte argumenten van haar!

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-12 00:38

Marjo_x schreef:
Omdat ik extreem benieuwd ben naar echte argumenten van haar!

Ik heb verteld, wat ik heb verteld! :)

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-12 00:40

En btw, ik kom wat moeilijk uit mijn woorden, maar om zo aangepakt en afgekat te worden, daar ben ik niet van gediend, vandaar dat ik deze discussie stop wil zetten.

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 00:40

Adamootje schreef:
Ik heb geTEMd.

Ik vind dit zó NSB. Ik heb nog nooit getemd, zal ik nooit doen ook.

Maarja, ik ga dat natuurlijk niet opschrijven..... :D

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 00:42

Ik vraag me eigenlijk af waarom iedereen toch altijd gelijk op z'n achterste poten staat als er gegeneraliseerd wordt.. Het komt toch ergens vandaan, niet? Cijfers liegen er niet om dat 'buitenlanders' (jawel, tussen haken, omdat veel hier idd geboren zijn) de meeste misdaad plegen en nee, dat wil niet zeggen dat iedere Marokaan en crimineel is.

Ontopic: ik vind het maar een raar filmpje eerlijk gezegd := Lijkt me sterk dat iemand zo dom is om zoiets herkenbaar online te zetten, daarnaast vind ik het nep overkomen. Maargoed, iedere keer als ik denk dat het niet dommer kan wordt mijn ongelijk bewezen, dus wie weet. Laten we hopen van niet ;)

Shirrlfl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 00:44

Wat een idioten... :(:)

Vind t overigens wel raar dat hier zoon discussie plaatsvind. Iedereen heeft een eigen mening. Stel dat TS wel een bloedhekel aan buitenlanders heeft dan is dat haar probleem... Overigens heeft ze al meerdere malen verteld dat ze sommige buitenlanders vervelend vind...