Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:tja...dat zal volgend jaar nog wel hoger worden
Iedereen was toch zo blij dat de PVV opgezouten was?Dit zijn dan de resultaten.
Pentax schreef:Ik zei thuis al, als ik volgend jaar mijn been breek maak ik zelf wel een spalkje. Die kant gaat het nu wel op.
ashley1 schreef:Kreeg ik een week of 6 later even een rekening: of ik 172 euro wilde over maken naar de CZ ivm ambulancevervoer.
Het is toch gvd niet te geloven? Ambulancevervoer notabene!! Alsof je het er om doet!! Was ook nog eigen risico.
Bespottelijk. Volgende keer als je valt zou je jezelf bijna in een gewone auto van de buren laten plaatsen en naar het z-huis laten rijden, met alle kans op verdere beschadigingen van dien.
Miracle_ schreef:Nederland heeft een gebrek aan geld... Een oplossing? 577 afgevaardigden, 343 senatoren, 30 ministers en staatssecretarissen. Als die lonen worden verlaagd met €1000,- zou elke maand €950.000 worden gespaard. €950.000 x 12 = €11,4 miljoen. Laat circuleren.
Wildgirl schreef:En, kom op, iedereen heeft toch wel een spaarrekening met ten minste een paar honder euro?
gohya schreef:De zorg is zeker erg duur,en dat komt ook doordat er zoveel geld verspilt word door de burger zelf!
Ik ken mensen die allerlei medicijnen krijgen die ze helemaal niet nodig hebben en ze dus ook niet gebruiken.Ze gooien ze gewoon weg! als ik dan vraag waarom neem je die medicijnen dan? ja dat moet omdat ik anders mijn PGB kwijt raak of minder PGB krijg.Hoe meer kwalen én medicijnen ze hebben hoe erger je 'ziekte' lijkt en meer PGB je krijgt.Een traplift? iemand heeft die gekregen [vraag me niet hóe] maar gebruikt dat ding nooit.Ook hier geld,hoe meer hulpmiddelen je hebt,hoe erger je 'ziekte' lijkt.
En geloof me dit gebeurt écht,een controle is er niet.En als je het meld bij het WMO dat de boel word opgelicht,doen ze er nix aan! Hoezo geld verspilling in de zorg?
Pinda_Dipje schreef:Weetje, persoonlijk denk ik dat veel burgers nog wel terug komen op de PVV. Misschien was Wilders zo gek nog niet...
antje_vip schreef:Waarom geen overheidsbezuinigingen zoals:
- geen gratis eigen chauffeur meer
- geen bonnetjes kunnen inleveren om privekosten vergoed te krijgen
- geen partijfeestjes van belastinggeld
- geen partijcampagnes van belastinggeld
- verlaging van de salarissen/bonussen
Dat soort dingen.
Degene die de schulden maken hoeven nergens voor op te draaien.
phormicola schreef:doom schreef:Zitten jullie er nu over te denken om een pakketje lager te gaan zitten? om op die manier de eigen risico te compenseren?
Ik heb al jaren alleen basis, dat kan ik al nauwelijks opbrengen.
phormicola schreef:gohya schreef:De zorg is zeker erg duur,en dat komt ook doordat er zoveel geld verspilt word door de burger zelf!
Ik ken mensen die allerlei medicijnen krijgen die ze helemaal niet nodig hebben en ze dus ook niet gebruiken.Ze gooien ze gewoon weg! als ik dan vraag waarom neem je die medicijnen dan? ja dat moet omdat ik anders mijn PGB kwijt raak of minder PGB krijg.Hoe meer kwalen én medicijnen ze hebben hoe erger je 'ziekte' lijkt en meer PGB je krijgt.Een traplift? iemand heeft die gekregen [vraag me niet hóe] maar gebruikt dat ding nooit.Ook hier geld,hoe meer hulpmiddelen je hebt,hoe erger je 'ziekte' lijkt.
En geloof me dit gebeurt écht,een controle is er niet.En als je het meld bij het WMO dat de boel word opgelicht,doen ze er nix aan! Hoezo geld verspilling in de zorg?
Persoonlijk ken ik niemand die dat doet. Mijn eigen moeder, die een progressieve zeldzame spierziekte heeft, krijgt ook geen traplift. Ze kan nog geen 100 meter lopen, maar elke dag de trap op en af strompelen is natuurlijk volkomen logisch en ethisch
Het is echt niet alsof iedereen maar een beetje misbruik maakt van alles. De schuld ligt wat dit betreft echt niet bij het volk.