ashley1 schreef:Dit zijn keuzes die je maakt. Maar een moeder heeft bijna altijd een keuze!

Wie is die man ook alweer die op zondag het vlees snijdt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Authentic schreef:Ik heb even gekeken bij onze gemeente. 1 KDV staat als "niet meer geregistreerd"? En bij geen enkele staat een inspectierapport.
Authentic schreef:2 halve dagen vind ik iets anders dan fulltime...
5 dagen van 9 tot 5 je kind ergens anders onderbrengen... Dat vind ik echt verschrikkelijk.
Zesiram schreef:http://www.landelijkregisterkinderopvang.nl
Bij Zoeken naam en gemeente van je KDV invullen. Bij elke KDV staat in ieder geval het meest recente inspectierapport online (pdf). Als de KDV of gastouder er niet in staat heb je btw nog een groter probleem, want dan kom je niet in aanmerking voor kinderopvangtoeslag
Urielle schreef:@Thirty, ben je niet bang dat je kinderen juist gepest gaan worden of anderszins buiten de boot vallen, juist omdat ze nu geen omgangsvormen met andere kinderen leren en alvast contacten leggen voor straks op school?
Urielle schreef:@Thirty, ben je niet bang dat je kinderen juist gepest gaan worden of anderszins buiten de boot vallen, juist omdat ze nu geen omgangsvormen met andere kinderen leren en alvast contacten leggen voor straks op school?
Zipporah schreef:Je kan toch ook naar de speeltuin en andere leuke dingen met je kind doen onder toezicht van jezelf om sociaal goed te ontwikkelen.
Daks schreef:http://binnenland.nieuws.nl/694299/crec ... ar_rechter
en er was vanmorgen op de radio bij Q-music ook een stuk aan gewijd.
En nogmaals ik heb gezegd misschien.
annebe schreef:Citaat:Is het je wel eens te binnen geschoten dat die mensen dat misschien niet voor de lol doen?
Mijn zwager zit de hele week op zee, en ja mijn zusje werkt ook. Die zit een hele week in d'r eentje thuis (en op zee bestaan er geen 'papa' dagen ) en moet haar kindje (6 mnd) dus wel naar de kinderopvang brengen aangezien ze niet voor alle dagen oppas kan regelen. So shoot her...
Dit zijn keuzes die je maakt. Maar een moeder heeft bijna altijd een keuze!
Soms is het een kwestie minder werken, niet iederen wil dit of denkt deze keuze niet te hebben.
Magrathea schreef:@ thirty, ik wens je veel plezier als je kind straks naar school gaat...
Nagels knippen van de katten vind ik overigens niet zo raarmijn kat vindt handjes nogal eng. Maar kinderen mogen best wat weerstand opbouwen hoor.. kan er op kamp ook altijd heel slecht tegen dat moeders zich vastklampen aan hun kindjes. Die zich persoonlijk beledigd voelen als hun kind niet hartverscheurend huilt bij het afscheid... Nee, niks voor mij
Vjestagirl schreef:Magrathea schreef:@ thirty, ik wens je veel plezier als je kind straks naar school gaat...
Nagels knippen van de katten vind ik overigens niet zo raarmijn kat vindt handjes nogal eng. Maar kinderen mogen best wat weerstand opbouwen hoor.. kan er op kamp ook altijd heel slecht tegen dat moeders zich vastklampen aan hun kindjes. Die zich persoonlijk beledigd voelen als hun kind niet hartverscheurend huilt bij het afscheid... Nee, niks voor mij
Kun je dan niet beter je kind leren om rustig en voorzichtig te doen met de kat, dan de nagels van de kat eruit te trekken?
Vjestagirl schreef:Magrathea schreef:@ thirty, ik wens je veel plezier als je kind straks naar school gaat...
Kun je dan niet beter je kind leren om rustig en voorzichtig te doen met de kat, dan de nagels van de kat eruit te trekken?