Betekent dit trouwens dat bijvoorbeeld die 130 km/uur en de wietpas niet meer doorgaan?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gummie schreef:[Dus hoe jaloers we ook zijn op die mensen met mooie huizen, grote auto's en dure pakken: graag blijven! Dan heeft de rest tenminste nog een uitkering!
Lente schreef:Ik stoor me al enorm lang aan Geert Wilders, maar nu zien hoe hij keer op keer dezelfde oude stoffige langspeelplaat uit de kast haalt en ondertussen 7 weken onderhandeling de plomp in keilt...
7 weken die ervoor zorgen dat de verkiezingen waarschijnlijk pas na het zomerreces gehouden kunnen worden. 7 weken die er nu voor zorgen dat de verkiezingen razend dicht op prinsjesdag komen te vallen...
Hij helpt eigenhandig en met missie het kabinet om zeep en dat was waar ik al bang voor was vanaf het allereerste moment dat het kabinet met gedoogsteun moest gaan draaien.
Lente schreef:Tja, het geven aan landen die het slechter hebben dan wij, daar heb ik geen problemen mee.
Wat ik echt niet snap is dat Nederland vaak een grote bek geeft en net zoveel wil bijdragen als de rest van Europa. We zijn maar een klein landje, waarom we altijd meer-dan-evenredig lijken te geven snap ik niet... Het idee dat we dan serieus genomen worden in Europa?
Yinnar schreef:Als we alles weer op orde hebben kunnen we het weer oppakken.
Foaly schreef:Op zich een goed idee, alleen ben ik bang dat als je de ontwikkelingshulp stillegt, het verdraaid lastig wordt om het weer op te pakken. Dan is het veel makkelijker om het geld dat daarvan overblijft ergens anders in te stoppen, en te zeggen: 'Ontwikkelingshulp? Dat kan nu even niet hoor, dat doen we volgend jaar wel.'
Minderen kan wel, en dat zal denk ik ook wel gebeuren, maar stopzetten lijkt me geen goed idee.
Yinnar schreef:Ik heb het niet alleen over ontwikkelingshulp. Er zijn mi wel weer zinloze projecten waar miljarden ingestopt worden. Nog een voorbeeld...die JFK's.
Hoe dan ook we kunnen niet bezuinigen wat veel mensen in Nederland raakt terwijl aan de andere kant de geldkraan maar open blijft staan voor o.a. ontwikkelingshulp hoezeer ik dit ook steun. Maar niet nu in deze barre tijden.
Foaly schreef:[Amen. Ik snap echt niet dat die man nog met een stalen gezicht en rechte rug de pers nog te woord durft te staan. Ik zou me doodschamen als ik op de laatste dag van onderhandelingen nog zou vertrekken![]()
=
ceasario schreef:Foaly schreef:[Amen. Ik snap echt niet dat die man nog met een stalen gezicht en rechte rug de pers nog te woord durft te staan. Ik zou me doodschamen als ik op de laatste dag van onderhandelingen nog zou vertrekken![]()
=
Ik denk toch dat de grootste leugenaar de CDA-vent uit Maastricht is. Dat is de grootste Aal van de laatste 10 jaar.
MarvanTom schreef:Maar dat EU-gebeuren kost ons kleine landje veeeeelste veel.
Daar moet op bezuinigd worden, niet op scholing, bouw, pensioenen en zorg.
ceasario! schreef:Ja als je uitkering afhankelijk bent heb je gelijk..Maar het valt me op dat de "luie"-reten..de laatste 20 jaar wel zeer dik zijn geworden.