Blunder Albert Heijn met kleintjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sappos

Re: Blunder Albert Heijn met kleintjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 20:30

Ehm...de mini actie duurt nog 2 weken hoor

AH weet natuurlijk nooit wat voor een hit een actie wordt. Het is super slim bedacht natuurlijk maar ze zijn ook bang dat ze met die plastic meuk blijven zitten want kijk eens wat we doorgaans overhouden van kleding en andere non food acties! Tja het is jammer dat het zo snel uitverkocht is maar toch is dat ook wel een beetje de actie, spullen worden zeldzaam en daardoor is er echt een run op. De meeste acties zijn voordat de actie afgelopen is al op. Vandaar dat t ook op=op is. Helaas kan je er als medewerker en zelfs als supermarktmanager helemaal niets aandoen. Grotere en XL filialen krijgen gewoon voorrang met acties. Wij hebben uit mijn hoofd slechts 6!!!! winkelwagentjes gehad in de eerste week. Die kan je niet bestellen niets. Dus je kan boos op mij worden wat je wil, ik kan er niets mee, wij verkopen niet voor ons lol nee want ook wij gunnen iedereen een complete set mini's + alle accessoires.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 20:46

Wij kregen er vandaag 15 mee en we hadden maar klein tasje boodschappen :D
Denk dat ze mijn dochter leuk vond lachen ofzo :P

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 21:38

O, ik dacht dat ik hoorde dat t vandaag de laatste dag was.. en omdat ze echt met handenvol werden uitgedeeld aan iedereen, ik dacht ze moeten er vast vanaf :o

0Whisper0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 14:07

Sappos schreef:
Ehm...de mini actie duurt nog 2 weken hoor

AH weet natuurlijk nooit wat voor een hit een actie wordt. Het is super slim bedacht natuurlijk maar ze zijn ook bang dat ze met die plastic meuk blijven zitten want kijk eens wat we doorgaans overhouden van kleding en andere non food acties! Tja het is jammer dat het zo snel uitverkocht is maar toch is dat ook wel een beetje de actie, spullen worden zeldzaam en daardoor is er echt een run op. De meeste acties zijn voordat de actie afgelopen is al op. Vandaar dat t ook op=op is. Helaas kan je er als medewerker en zelfs als supermarktmanager helemaal niets aandoen. Grotere en XL filialen krijgen gewoon voorrang met acties. Wij hebben uit mijn hoofd slechts 6!!!! winkelwagentjes gehad in de eerste week. Die kan je niet bestellen niets. Dus je kan boos op mij worden wat je wil, ik kan er niets mee, wij verkopen niet voor ons lol nee want ook wij gunnen iedereen een complete set mini's + alle accessoires.

Tuurlijk, ik begrijp je helemaal. En ik kan me heel goed voorstellen dat het voor jullie super vervelend is!
Al die klagende en boze mensen aan de kassa. Maar aan de andere kant, het feit dat jullie slechts 6 winkelwagentje binnen krijgen betekend toch al dat er niet goed ingeschat wordt. En daar kan je als medewerker of manager waarschijnlijk niks aan doen maar dan is er toch iemand die dat verkeerd heeft berekend?

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 17:36

Bel dan massaal naar Zaandam toe. Zij en zij alleen kunnen hier iets aan doen.

0Whisper0

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 10:54

Nogmaals ik bedoel hier niets onaardigs tegen jou of andere cassieres mee!
Integendeel jullie kunnen er ook niets aan doen dat jullie met die probleem opgescheept worden.