Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Om een psycholoog of psychiater te kunnen contacten heb je een verwijsbrief van je huisarts nodig, althans, als je geen milionair bent...
Amaris schreef:Vjestagirl schreef:Om een psycholoog of psychiater te kunnen contacten heb je een verwijsbrief van je huisarts nodig, althans, als je geen milionair bent...
Tuurlijk, en dat is voldoende argument om na dat ene huisartsbezoekje maar niets meer te doen?
Er is altijd hulp, maar je moet er wel om vrágen.
colette_007 schreef:Vjestagirl: inderdaad.
Zij zien het niet als verkrachting zij zijn daadwerkelijk vaak "verliefd" op een kind.
Natuurlkjk zitten er ook echte viezerikken tussen die echt verkrachten maja die hebben hetero en homo sexuelen er ook tussen zitten.
sarabande schreef:colette_007 schreef:Vjestagirl: inderdaad.
Zij zien het niet als verkrachting zij zijn daadwerkelijk vaak "verliefd" op een kind.
Natuurlkjk zitten er ook echte viezerikken tussen die echt verkrachten maja die hebben hetero en homo sexuelen er ook tussen zitten.
Nou dan was hij wel verliefd op heel veel kinderen. Die term die iets moois impliceert zou ik bij deze engert toch niet willen bezigen
Vjestagirl schreef:Wie zegt dat hij maar 1x naar de huisarts is geweest?
Daar bij is het voor iemand nogal een stap om naar een arts te gaan om te vragen om geneesmiddelen voor iets wat vaak wel natuurlijk voelt, maar afgewezen wordt door de maatschapij. Als je arts dan aangeeft dat hij niets kan betekenen of er makkelijk op reageerd snap ik best dat het heel moeilijk is om nogmaals te gaan.
Kleine note: ik vind wat deze man heeft gedaan verwerpelijk. Ik ben niet voor pedoseksualiteit. Ik vind het feit dat hij opzettelijk jonge kinderen heeft gepakt EN dat hij vindt dat de ouders geen spreekrecht mogen verwerpelijk.
Maar ik ben niet tegen pedofilie, en ik vind dat pedoseksuelen net zo goed als ieder ander recht hebben op een eerlijk proces.
sarabande schreef:colette_007 schreef:Vjestagirl: inderdaad.
Nou dan was hij wel verliefd op heel veel kinderen. Die term die iets moois impliceert zou ik bij deze engert toch niet willen bezigen
Vjestagirl schreef:Nee, ik ben niet tegen pedofilie. Pedofilie is dat je je aangetrokken voelt tot kinderen. Hoe kun je in hemelsnaam tegen gevoelens zijn?
Ik ben tegen pedoseksualiteit, oftewel het daadwerkelijk aanranden of verkrachten van een minderjarige.
Amaris schreef:Vjestagirl schreef:Nee, ik ben niet tegen pedofilie. Pedofilie is dat je je aangetrokken voelt tot kinderen. Hoe kun je in hemelsnaam tegen gevoelens zijn?
Ik ben tegen pedoseksualiteit, oftewel het daadwerkelijk aanranden of verkrachten van een minderjarige.
Jeetje, dat klinkt wel heel erg 'Martijn'.
Hoe kun je tegen gevoelens zijn? Nou vrij simpel. Seriemoordenaars zullen ook moorden uit 'gevoelens' of 'neigingen' of hoe je het wilt noemen. Kan je zeggen: daar ben ik zwaar op tegen.
Amaris schreef:Vjestagirl schreef:Nee, ik ben niet tegen pedofilie. Pedofilie is dat je je aangetrokken voelt tot kinderen. Hoe kun je in hemelsnaam tegen gevoelens zijn?
Jeetje, dat klinkt wel heel erg 'Martijn'.