Shenavallie schreef:Diablo schreef:Ik vind sowieso dat soort straffen maar erg vreemd, rondjes rennen, ook al zijn het er maar drie, of 5 minuutjes, waar slaat dat op....dat is gewoon je macht uitoefenen op een hulpeloos wezen, omdat zo'n kind toch niets terug kan doen. Bah, walgelijk.
Als mijn zoon weer eens te laat is op de rugby-club (hij heeft volgens mij een antilliaans klokje, ondanks mijn aansporingen), dan moet hij ook een rondje veld rennen. Op een of andere manier vinden die jongens dat nog leuk ook, want meestal gaat er eentje voor de gezelligheid meerennen. Dat is maar één rondje en het gaat om jongens die daar de conditie ook voor hebben, dus niet echt een vorm van macht uitoefenen, maar gewoon duidelijkheid scheppen. Toch zitten hier mijns inziens wel grenzen aan, want als het meer dan 1 rondje zou zijn dan zou ik jouw uitspraak wel kunnen begrijpen.
even errug offtopic. Wist niet dat onze Antilliaanse Medelanders een klokje hebben??
En ontopic. 3 uur rennen lijkt me onlogisch. strafmaat naar kind is buiten proporties. Weet niet of dit doodslag wordt. Sowieso krijgt mum een vervolging aan haar broek.