comazuipen (met carnaval) hoe dom zijn die mensen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 14:20

gohya schreef:
xRomana schreef:
Moet maar gauw afgelopen zijn die flauwekul.
Ik hoorde dat ze dr mee bezig zijn het aan te pakken.
http://www.nu.nl/binnenland/2761998/van ... ipers.html

Ze gaan het idd. aanpakken! en dat doen ze goed.

Veel coma zuipers zuipen zich bewust in een coma,ze weten waar ze aan beginnen.
Het punt is alleen dat de ouders het straks moeten betalen als hun zoon/dochter in het ziekenhuis beland door coma zuipen.Aan de andere kant,miss. worden ouders wat strenger t.o. hun kinderen als ze weten dat ze de kosten zelf moeten betalen?
Ik vind het een goede zaak,de zorg is toch al zo duur en word zo alleen maar nóg duurder.

ik denk dat je meer hebt aan een verplichte cursus die ze zelf moeten betalen. dan weet je ook zeker dat je er de jongeren mee hebt, want ze moeten zelf aanwezig zijn ook al zouden ouders betalen. dus dan heb je zeker de jongere en niet alleen de ouder.
én jongeren hebben een hekel aan 'alles' wat op school lijkt en tijd kost. dus daar heb je ze denk ik harder mee als met een bekeuring.
en daarnaast is een verplichte cursus ook niet echt stoer tegenover je vrienden.

een beetje zoiets als een verplichte cursus die je krijgt na gevaarlijk rijgedrag met je auto

xRomana

Re: comazuipen (met carnaval) hoe dom zijn die mensen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 14:09

Ik denk dat zo'n cursus juist geen indruk maakt, is juist vet stoer.
Heb je weer wat te vertellen bij je vrienden. Ik heb in mijn dagelijks leven heel veel met jonge lui te maken die comazuipen en asociaal rijgedrag vertonen. Dr is niets stoerders dan het volgen bij een cursus rijvaardigheid bij het CBR....Alleen wat ze niet zo leuk vinden is de prijs die ze dr voor moeten betalen. Doen ze wel heel stoer over (Kost een paar meier) maar het geld hebben ze niet eens.