Maargoed, daarom hoop ik wel dat hij het er zonder kleerscheuren vanaf brengt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:Wat een onzin. Hij is niet meer waard dan een ander leven, maar er zijn wel veel mensen die willen weten hoe het hem vergaat, gewoon, omdat hij bekend is. Dat geldt voor ieder bekend persoon. Was het bv Madonna geweest die daar gelegen had, was het ook zo in de publiciteit geweest.
Blue_Eyes schreef:stef schreef:
Eens....
maar voor elke willekeurige andere skieeer wordt geen extra journaal gemaakt, raakt nu.nl niet door overbelast, etc....
Beetje jammer dus. Hij is niet meer waard dan ieder ander leven.
Wat een onzin. Hij is niet meer waard dan een ander leven, maar er zijn wel veel mensen die willen weten hoe het hem vergaat, gewoon, omdat hij bekend is. Dat geldt voor ieder bekend persoon. Was het bv Madonna geweest die daar gelegen had, was het ook zo in de publiciteit geweest.
annepaardoes schreef:LecyTinker schreef:okay, sorry voor mijn opmerking... het is nog te vroeg voor humor... excusses...
Dit is geen onderwerp waar je grappen over maakt. Op geen enkel tijdstip.
annepaardoes schreef:LecyTinker schreef:okay, sorry voor mijn opmerking... het is nog te vroeg voor humor... excusses...
Dit is geen onderwerp waar je grappen over maakt. Op geen enkel tijdstip.
secricible schreef:ja, dat ben ik met je eens PSM, zeker voor zijn kinderen. Die genieten toch ook enige bekendheid en heel NL weet straks plotsklaps waarom ze half-wees zijn. Daar komen ze hun leven niet meer vanaf, zeker omdat het soort van "eigen schuld is".
Vind dat je met deze bekendheid ook na moet denken en netjes op de pistes moet blijven. Maar nogmaals, ik heb geen kennis van wintersport, dus kan niet begrijpen waarom iemand dat ooit zou doen...
HelgaV: dat is iemand uit Lech, die mag niets bevestigen. Door de rijksvoorlichtingsdienst is wel bevestigd dat het Friso is.