Prins Johan Friso bedolven onder lawine

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:13

Ik vind het niet dom, ik vind het ronduit belachelijk secricible :j Met dit soort acties breng je niet alleen jezelf in gevaar :n

Maargoed, daarom hoop ik wel dat hij het er zonder kleerscheuren vanaf brengt :j

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:13

Blue_Eyes schreef:
Wat een onzin. Hij is niet meer waard dan een ander leven, maar er zijn wel veel mensen die willen weten hoe het hem vergaat, gewoon, omdat hij bekend is. Dat geldt voor ieder bekend persoon. Was het bv Madonna geweest die daar gelegen had, was het ook zo in de publiciteit geweest.

Als Madonna daar had gelegen, was er veul meer publiciteit geweest. :+

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-12 17:14

Zonder kleerscheuren gaat niet meer lukken... Laten we maar hopen dat hij het overleeft en er een beetje 'goed' uitkomt.

Hannemarie

Re: Prins Johan Friso bedolven onder lawine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:14

hoorde het net op de fiets terug naar huis, op de radio, schrok me rot! o;

Sando

Rutten gaat een persconferentie geven om 16.15 uur.
Normaliter doet dat de rijksvoorlichtingsdienst lijkt mij....
Zou hij overleden zijn ?

MyLittleLove

''Johan Friso (geboren in 1968) is de tweede zoon van Koningin Beatrix en prins Claus. Hij is geen officieel lid meer van het Koninklijk Huis. Dit wegens controverse rond zijn huwelijk met Mabel Wisse Smit, die vroeger een relatie zou hebben gehad met topcrimineel Klaas Bruinsma.''

HelgaV

Hmm, er wordt nu gezegd dat het niet eens zeker is dat het de prins is. Binnen een half uur zal er iemand van het koninklijk huis spreken..

vuurneon

GamblersCup schreef:
vuurneon schreef:
Koningshuis blijft populair.

Maar daar is hij toch geen lid meer van...

O ja, is ook zo na het huwelijk met Mabel! :)
Maar goed, Prins is hij gebleven.

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:15

duimen...

annepaardoes

LecyTinker schreef:
okay, sorry voor mijn opmerking... het is nog te vroeg voor humor... excusses...

Dit is geen onderwerp waar je grappen over maakt. Op geen enkel tijdstip. :n

LadyMadonna

Blue_Eyes schreef:
stef schreef:

Eens....
maar voor elke willekeurige andere skieeer wordt geen extra journaal gemaakt, raakt nu.nl niet door overbelast, etc....
Beetje jammer dus. Hij is niet meer waard dan ieder ander leven.

Wat een onzin. Hij is niet meer waard dan een ander leven, maar er zijn wel veel mensen die willen weten hoe het hem vergaat, gewoon, omdat hij bekend is. Dat geldt voor ieder bekend persoon. Was het bv Madonna geweest die daar gelegen had, was het ook zo in de publiciteit geweest.

Geen onzin, ik zeg iedere willekeurige andere skieer... daar bedoel ik dus jan de boer of sjaantje de vries mee, niet madonna of weet ik veel wie.
Mijn bericht klopt dus gewoon en is geen onzin.

lucifertje

OMG echt?? Erg triest, maar ze hebben zo gewaarschuuwd voor lawines ga dan toch niet.

Was gister ook nog op het nieuws dat ze kost wat kost naar lech wilde..

WillemYntJee

HelgaV schreef:
Hmm, er wordt nu gezegd dat het niet eens zeker is dat het de prins is. Binnen een half uur zal er iemand van het koninklijk huis spreken..

Was een interview van eerder.

secricible

ja, dat ben ik met je eens PSM, zeker voor zijn kinderen. Die genieten toch ook enige bekendheid en heel NL weet straks plotsklaps waarom ze half-wees zijn. Daar komen ze hun leven niet meer vanaf, zeker omdat het soort van "eigen schuld is".
Vind dat je met deze bekendheid ook na moet denken en netjes op de pistes moet blijven. Maar nogmaals, ik heb geen kennis van wintersport, dus kan niet begrijpen waarom iemand dat ooit zou doen...

HelgaV: dat is iemand uit Lech, die mag niets bevestigen. Door de rijksvoorlichtingsdienst is wel bevestigd dat het Friso is.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:16

HelgaV schreef:

Waar komt die informatie vandaan?
Laatst bijgewerkt door annepaardoes op 17-02-12 17:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-12 17:16

Neuh, hij is geen lid meer van het KH. Maar nog wel van de KF en hij heeft aan populariteit weinig ingeboet door het uitstappen uit het KH, volgens mij ;)

Shani_1984

jeetje hopelijk loopt dit goed af

ik heb NED 1 opstaan :j

tita

Kan er niks aan doen voel geen sympathie of medelij hij heeft het zelf veroorzaakt met nog 3-4 mensen en misschien moesten die wel mee.

Er is ontzettend veel lawine-gevaar in die omgeving en er was code 4 afgegeven 5 is max en dan toch off-piste gaan... sorry hoor dat noem ik egoisme

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:17

annepaardoes schreef:
LecyTinker schreef:
okay, sorry voor mijn opmerking... het is nog te vroeg voor humor... excusses...

oh hemel, get over it... het is nu al twee pagina's terug en ik heb sorry gezegd. Het was een misplaatste grap. Hoeveel pagina's ga je hier nou nog over door gaan?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:17

annepaardoes schreef:
LecyTinker schreef:

Jij niet, half nederland wel.. (ik hoorde er hier op kantoor ook al 1 langs vliegen...)
Dat zal je toch moeten accepteren, zo gaat het altijd met zoiets

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-12 17:17

Er staat overigens wel degelijk op de site van RTL een bericht over de rest van de skiërs: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2012/02_februari/17/binnenland/prins-skiede-in-groep_anderen-ongedeerd.xml

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:18

secricible schreef:
ja, dat ben ik met je eens PSM, zeker voor zijn kinderen. Die genieten toch ook enige bekendheid en heel NL weet straks plotsklaps waarom ze half-wees zijn. Daar komen ze hun leven niet meer vanaf, zeker omdat het soort van "eigen schuld is".
Vind dat je met deze bekendheid ook na moet denken en netjes op de pistes moet blijven. Maar nogmaals, ik heb geen kennis van wintersport, dus kan niet begrijpen waarom iemand dat ooit zou doen...

HelgaV: dat is iemand uit Lech, die mag niets bevestigen. Door de rijksvoorlichtingsdienst is wel bevestigd dat het Friso is.

Ik heb wel kennis van wintersport en dan nog snap ik het niet :P

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:18

Schrik toch altijd wel even als je de tv aanzet en er is een extra nieuws uitzending. Hopelijk hoopt het goed af.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-12 17:18

Ik hoor net iemand op tv zeggen dat het niet per definitie onverantwoord is, als je onder begeleiding van een ervaren gids gaat, die kan andere afwegingen maken. Dus eigen schuld zou ik nog niet te hard zeggen.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:19

Als eerste: sterkte voor alle betrokkenen....
Maar off piste skiën op dit moment, is niet handig en wordt op alle pistekaarten weergegeven middels borden die de actuele situatie weergeven.

Het kan wel, als je het gebied en de sneeuw op je duimpje kent en dan bedoel ik dat je er woont, elk vlokje weet en leeft en opstaat en gaat slapen met sneeuw... en je off piste gear meeneemt.
Was net ook op tv, die off piste gear en off piste uitleg.

Ik vind het altijd jammer dat wintersporten en off piste op deze manier, door Nederlanders die eigenlijk geen kennis van zaken hebben tóch off piste gaan terwijl ze een weekje per jaar in de sneeuw zitten, altijd een slechte naam krijgt.