Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:er was trouwens ooit hier is een topic over (vrij jonge) meisjes die konijntjes dood trapten met hakken, nou toen ik het las durfde ik de link al niet meer te openen
moonsparkle schreef:dit bestaat overigens wel al een stuk langer dus ik geloof ook wel dat het echt zo is, je kon de visjes als sleutelhanger ook kopen bij de olympische spelen. Als die bonsai kittens nep zijn vind ik de foto's op die website wel knap gefotoshopt
Arrabel schreef:moonsparkle schreef:er was trouwens ooit hier is een topic over (vrij jonge) meisjes die konijntjes dood trapten met hakken, nou toen ik het las durfde ik de link al niet meer te openen
Dit doen ze ook met kleine hondjes en poesjes en heet "animal crushing" dames met korte rokjes en hoge stiletto hakken trappen de beestjes tot moes...
Dit doen ze omdat er mannen zijn die daar opgewonden van raken![]()
Ik heb er foto's van gezien en ik kan je vertellen dat het geen prettig gezicht is...
Arrabel schreef:Uitspraak van de Dalai Lama:Citaat:Men kan het niveau van beschaving van een land meten aan de manier waarop dat land met zijn dieren omgaat.
liedje89 schreef:Hitler was dol op dieren met name op zijn hondDan waren de nazi's dus heel beschaafd????
.
Citaat:Mensen in die landen zijn walgelijk...Opgewonden raken van zulke praktijken?
Jammer dat we dat niet bij hun kunnen laten doen, kijken of ze het nog zo
fijn vinden allemaal.....
Arrabel schreef:Citaat:Mensen in die landen zijn walgelijk...Opgewonden raken van zulke praktijken?
Jammer dat we dat niet bij hun kunnen laten doen, kijken of ze het nog zo
fijn vinden allemaal.....
Dat gebeurd ook, en niet alleen in China.
Niet dat mannen echt tot moes worden getrapt maar wel met hoge hakken in het kruis...
(daar worden ze dan ook weer opgewonden van..)
Blue_Eyes schreef:Mensen trappen ook echt overal in, hè?Dit is een hoax, en een heel bekende ook.
Jibbel schreef:Dit had ik al eens gezien idd. Wat ik nog belachelijker vind, is dat je tegenwoordig bij de speelgoedwinkel (!!) doosjes kunt kopen om triops te kweken. Op zich wel grappig omdat het een soort wetenschappelijk iets is en die kids er wat van kunnen leren, maar toch..dieren kweken die je koopt in een speelgoedwinkel...
Citaat:Tja zolang al die mensen alles wat op internet staat geloven hebben de chinezen/Aziaten de grootste lol.
Citaat:Aziaten hebben nu eenmaal een andere manier van omgaan met dieren en zo zijn er meerdere bevolkingsgroepen die ons uitlachen omdat wij een hond in huis halen enz.. waarom mag een koe/geit/schaap wel gegeten worden en een hond of kat niet?.
Shahazai schreef:Wat gebeurt gebeurt. Het is een heel andere cultuur dan de onze, dat is niet te vergelijken. Je kan er niks aan vinden en het zielig vinden. Maar zo gaat het nou eenmaal. Net als hindoes ons verschrikkelijk wreed vinden omdat we koeien eten.
In die cultuur leeft de compassie voor dieren gewoon (nog) niet zoals die bij ons leeft. Daar zijn het echt geen mindere mensen om.