Kreeg het Amber Alert op mijn scherm toen ik wat op het internet terug keek. Schrok er zeker van, ook vrij dichtbij...
Hoop dat het kereltje toch snel gevonden wordt, maar met de huidige weerstomstandigheden houd je het echt niet lang vol buiten. Hoop ook dat er voor ik ga slapen wat meer nieuws komt...
Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 02-02-12 01:13
Wat verschrikkelijk... Mijn gedachten gaan uit naar de ouders, wat zullen die in spanning zitten !
ik las t ook net op hyves , ben dan echt altijd gelijk zwaar geschrokt,, t is zo vreselijk en die onzekerheid van al die gezinsleden /familie. Ik hoop echt dat t goed komt , is een x wat anders een goede afloop dan al dat leed hier. Ik hoop zooooo ontzettende voor die ouders dat hij veilig is,,, echt een vreselijke nachtmerrie...
hoorde net op het nieuws(die op blz 1 staat met link) dat ze vannacht met de ME hebben gezocht,maar dat rond 5 uur vanmorgen hebben gestaakt. Hij is nog niet gevonden dus. Ook zegt de agent in het verhaal dat de kansen met het uur minder worden ivm onder andere de kou
gatverdarrie...... heb zelf ook kinderen en dit is echt een nachtmerrie!!
Miryamk
Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-12 08:02
Ze hebben hier vannacht diverse mensen wakker gebeld, helaas nog geen Micheal gevonden..
Vanochtend kwam er ook een amber alert op rtl nieuws over het jongentje... Hopelijk vinden ze het jongentje snel en is die ongedeerd niks zou met deze koude periode..
Wat een vréselijke situatie! Ik duim diehard mee dat hij zo snel mogelijk gevonden wordt! Het arme kind En die ouders, mijngod wat zullen die in de stress zitten!
DeniseES
Geplaatst: 02-02-12 09:34
Ik hoop zo dat hij gevonden wordt, vreselijk om mee te maken.
DaphneR93
Geplaatst: 02-02-12 09:36
Ohh arm kind en arme familie. Wat een nachtmerrie zeg, en de kans dat dat jongetje nog leeft is niet zo groot meer. Hopen dat dit een gevalletje uitzonderingen bevestigen de regel is en het kind vanavond weer veilig en gezond in zijn bedje ligt.
Kriel
Geplaatst: 02-02-12 09:36
Ik woon een dorp verderop maar zat om tien voor 4 rechtop in mijn bed omdat ik wakker werd van de zoekactie die toen nog steeds bezig was. En wat een kou...laten we duimen voor een goede afloop.
quartel
Geplaatst: 02-02-12 09:37
het is nu ook op het nieuwd in RTL4........krijg er een naar gevoel van