Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FrieseMenner schreef:Humor is misschien een te groot woord maar ik kan me wel een heel klein beetje in hun vinden. Bij de in het wild levende slangen en muizen zeg ik; Ze horen bij de voedselketen, dit is de natuur. Maar wanneer jij je slang in een hokje van 0.5 bij 2m. maakt de muis immers geen schijn van kans en daarom vind ik ook dat de muis dan niet bij de voedselketen behoort. Dit is ook de reden waarom ik grote vraagtekens zet bij het houden van wilde dieren!
FrieseMenner schreef:Wat vinden jullie dan van de honderden muizen waar dagelijks proeven mee worden gedaan en waar denk ik minimaal 75% van sterft?
FrieseMenner schreef:Trieste reactie...Denk eerder dat er wat bij jou los zit?! Ik ga hier verder niet meer op in, heb wel wat beters te doen.
FrieseMenner schreef:Trieste reactie...Denk eerder dat er wat bij jou los zit?! Ik ga hier verder niet meer op in, heb wel wat beters te doen.
Langcara schreef:Op de een of andere manier denken dat ze het voor een dier altijd minder erg is dan voor ene mens. Dat een dier nooit zo bang en gestresst kan zijn, dat een dier nooit zoveel pijn kan hebben. Wat dat betreft zijn mensen stom.